Enterprise Europe Network buvo įsteigtas 2008 m. Europos Komisijos iniciatyva pagal Konkurencingumo ir inovacijų bendrąją programą (Competitiveness and Innovation Framework Programme (CIP)), siekiant paskatinti Europos įmonių konkurencingumą, inovatyvumą ir tarptautinį bendradarbiavimą.
Daugiau apie projektą7 balandžio, 2021
Projekto tikslas: gerinti smulkaus ir vidutinio verslo eksporto galimybes Rytų Ukrainoje, pasinaudojant klasterių teikiamais pranašumais
26 kovo, 2021
EU4BCC projektas yra vykdomas plėtojant Rytų partnerystę, kuri susikūrė 2009 metais, siekiant pagilinti ir sustiprinti ES ir šešių rytų kaimyninių šalių (Armėnija, Azerbaidžanas, Baltarusija, Sakartvelas, Moldova, Ukraina) santykius.
2 liepos, 2020
Projekto tikslas: Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmai ėmėsi iniciatyvos padėti spręsti socialines problemas Alytaus apskrityje.
18 kovo, 2020
Projekto tikslas: Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmai ėmėsi iniciatyvos padėti spręsti socialines problemas Marijampolės apskrityje.
18 kovo, 2020
Projekto tikslas: Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmai kartu su partneriais ėmėsi iniciatyvos padėti spręsti socialines problemas Vilniaus apskrityje.
23 spalio, 2019
Projekto tikslas: Skatinti verslumą ir tarpusavio bendradarbiavimą tarp įvairių amžiaus grupių verslo atstovų, suteikiant galimybes mokytis ir keistis patirtimi, įžvalgomis bei keliant vadovų kompetenciją ir padedant smulkioms ir vidutinėms įmonėms plėstis, kurtis naujoms.
7 spalio, 2019
Projekto tikslas: Projektu siekiama palaikyti ir toliau plėtoti Europos Sąjungos Baltijos jūros regiono strategijos vidinę ir išorinę komunikaciją. Projektas yra įgyvendinamas drauge su partneriais iš skirtingų Baltijos jūros regiono šalių organizacijų. Šis projektas yra 2016-2019 metais įgyvendinto projekto „Let‘s communicate!” tęsinys.
7 spalio, 2019
Projekto tikslas: padėti, Lietuvoje veikiančioms įmonėms, nutarusioms veikti kartu ir orientuotoms į HoReCa sektorių, klasterio kuriamai bei gaminamai produkcijai ar paslaugoms rasti naujas eksporto rinkas bei skverbtis į jas, skatinti didesnės pridėtinės vertės prekių ir paslaugų eksporto plėtrą, didinti tarptautiškumą, siekti bendros klasteriui priklausančių įmonių gerovės. Projekto įgyvendinimo metu numatoma sukurti naują HoReCa sektoriui skirtą eksporto strategiją, skatinti klasterio prekės ženklo We are Baltic tarptautinį žinomumą, dalyvauti tarptautinėse parodose bei renginiuose susijusiuose su klasterio veikla, įsitraukti į tarptautinių tinklų grandines, atlikti rinkų paieškos ir įsiskverbimo galimybių į naujas rinkas tyrimus. Taip pat skatinti didesnės pridėtinės vertės produktų ir paslaugų eksporto plėtrą, organizuoti tiesioginius susitikimus su potencialiais užsakovais ir verslo partneriais, skiriant ypatingą dėmesys klasterio įmonių fasilitavimui ir eksportui.
26 lapkričio, 2018
Projekto tikslas – įgalinti Gruzijos VPO (verslo paramos organizaciją) veikti kaip vietiniam ES eksporto ekspertui, pagerinti žinias susijusias su prekybos su ES taisyklėmis ir standartais pagal DCFTA ir gerąją verslo praktiką, lemiančia geresnius eksporto rezultatus bei užtikrinti tvarų žinių perdavimą MVĮ.
26 lapkričio, 2018
Projekto tikslas – ištirti, išvystyti ir suformuoti inovatyvius ir tinkamus perkelti modelius bei priemones MVĮ verslo perdavimui, taip pat padaryti juos plačiai prieinamus bei įgyvendinti praktiškai.
26 lapkričio, 2018
Projekto tikslas – skatinti labai mažas, mažas ir vidutines KKI sektoriaus įmones ieškoti naujų užsienio rinkų bei plėsti esamas rinkas. Siekiant įgyvendinti šį tikslą, projekto įgyvendinimo metu 2018-2020 metais numatoma suorganizuoti Lietuvos KKI įmonių atstovų dalyvavimą 4 tarptautinėse parodose, 6 tarptautinėse verslo misijose. Planuojama, kad projekto veiklose sudalyvaus 19 Lietuvos įmonių, Vilniaus PPAR narės, kurioms bus sudarytos sąlygos verslo ir eksporto plėtrai.
26 lapkričio, 2018
Projekto tikslas – skatinti labai mažas, mažas ir vidutines įmones ieškoti naujų užsienio rinkų bei plėsti esamas rinkas. Siekiant įgyvendinti šį tikslą, projekto įgyvendinimo metu 2018-2020 metais numatoma suorganizuoti Lietuvos įmonių atstovų dalyvavimą 4 tarptautinėse parodose, 11 tarptautinių verslo misijų. Planuojama, kad projekto veiklose sudalyvaus 19 Lietuvos įmonių, kurioms bus sudarytos sąlygos verslo ir eksporto plėtrai.
26 lapkričio, 2018
Projekto tikslas – užtikrinti darbuotojų profesinį tobulėjimą, kvalifikacijos lygio kėlimą ar palaikymą, jų profesinį mobilumą, suteikiant aukščiausios kokybės specialiuosius mokymus gamybos srityje.
26 lapkričio, 2018
Projekto tikslas – užtikrinti darbuotojų profesinį tobulėjimą, kvalifikacijos lygio kėlimą ar palaikymą, jų profesinį mobilumą, suteikiant aukščiausios kokybės specialiuosius mokymus gamybos srityje.
22 rugsėjo, 2017
Pagrindinis šio tarptautinio projekto tikslas – jaunimo bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo tobulinimas atsižvelgiant į Europos Sąjungos darbo rinkos poreikius ir lokalus naujų darbo vietų kūrimas bendradarbiaujant su ekspertais. „Job Developer“ (toliau JD – darbo vietų kūrimo projektas) leidžia kurti užimtumo galimybes jauniems darbo ieškantiems asmenims, o taip pat, remiantis jų interesais, žiniomis ir gebėjimais …
22 rugsėjo, 2017
„East Invest 2“ yra ES finansuojamas projektas pagal „EU4Business“ programą pagal Rytų partnerystės iniciatyvą, kuri prasidėjo 2014 m. rugsėjo mėn. Jos bendras tikslas yra remti palankios ekonominės aplinkos ir konkurencingo privataus sektoriaus plėtrą Rytų partnerystės šalyse (Armėnija, Azerbaidžanas, Baltarusija, Gruzija, Moldova, Ukraina), kartu didinant prekybos srautus ir investicijas tarp jų ir ES valstybių narių.Vykdydami šį …
22 rugsėjo, 2017
Šiuo projektu skleidžiama informacija apie „ES Baltijos jūros regiono strategiją“ (žr. http://www.balticsea-region-strategy.eu/action-plan) ir jos svarbą įgyvendinant projektus, suteikiant galimybę Lietuvos verslininkams kuo daugiau sužinoti apie „ES Baltijos jūros regiono strategijos“ įgyvendinimą bei prisidėti ją kuriant. Rūmai prisideda prie „ES Baltijos jūros regiono strategijos“ įgyvendinimo Lietuvoje. Projekto veiklos sritis yra nuo suinteresuotų subjektų aprūpinimo komunikacijos priemonėmis …
13 gruodžio, 2016
Projektas skirtas skatinti įmones, veikiančias aprangos, tekstilės, mados ir dizaino srityse veikti kartu ir ieškoti savo produkcijai ir paslaugoms naujų eksporto rinkų.
21 lapkričio, 2016
Projekto pagrindinis tikslas – skatinti labai mažas, mažas ir vidutines įmones ieškoti naujų užsienio rinkų bei plėsti esamas rinkas.
20 lapkričio, 2016
Pagrindinis projekto uždavinys – visuomenės, ypač jaunimo ir moterų, verslumo skatinimas.
© 2021 CCI. Visos teisės saugomos
Sukūrė: SOLO SYSTEMS |
Nario anketą peržiūrėti gali tik prisijungę prie sistemos rūmų nariai
Registruotis