Anonso nėra
Ieškote potencialių partnerių Rūmuose? Norite užmegzti ilgalaikius ir privilegijuotus verslo santykius? Kviečiame į pirmąją šiais metais kontaktų sesiją, skirtą ne tik Rūmų nariams, bet ir kitoms Lietuvos įmonėms. Kol tęsiasi karantinas, kontaktų sesijas keliame į virtualią erdvę.
Susidūrėte su kliūtimis plėtodami verslą? Ieškote sprendimų įmonei augti? Domina eksporto galimybės? Galvojate apie naujus partnerius Lietuvoje ir užsienyje? Jums svarbus bendradarbiavimas su mokymo įstaigomis? O gal turite pasiūlymų verslo aplinkai gerinti Lietuvoje? Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų gen. direktorius dr. Almantas Danilevičius kviečia Jus į Rūmus pasitarti ir kartu ieškoti sprendimų.
Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmai, atsižvelgdami į narių pasiūlymus, paskelbė šių metų tarptautinių misijų, parodų, kontaktinių ir kitų renginių grafiką patogiam naudojimui vienoje vietoje.
Vilniaus Prekybos, pramonės ir amatų rūmai siūlo savo nariams pasinaudoti nemokamomis 1 val. konsultacijomis, siekiant susipažinti su verslo finansavimo situacija rinkoje, galimybėmis pasinaudoti valstybės pagalbos priemonėmis pagal COVID ar DNR planą.
2021 m. kovo 3 d. vyks tarptautinis virtualus verslo kontaktų renginys “CONTACT–Business Meetings”, kuris organizuojamas virtualių tarptautinių parodų „Z“ ir „Intec“ metu. “Intec” (www.messe-intec.com) mašinų, gamybos ir automatikos tarptautinė mugė ir “Z” (www.subcontractingfair.com) tarptautinė dalių, komponentų, modulių ir technologijų subrangos paroda.
Internetinio seminaro metu sužinosite kaip vyksta ES piliečių įdarbinimas Lietuvoje: pagrindiniai principai ir taisyklės; Didžiosios Britanijos piliečių įdarbinimas Lietuvoje, svarbūs pakeitimai nuo 2021-01-01; Ką reikia žinoti apie užsieniečių atvykimą į Lietuvą karantino sąlygomis? Trečiųjų šalių piliečių įdarbinimas Lietuvoje; Įstatymo „Dėl užsieniečių teisinės padėties“ svarbiausi pakeitimai; E-rezidento statusas – naujovė nuo 2021 metų; Kvotos ir naujas Trūkstamų profesijų sąrašas nuo 2021 metų; Atvejai, kuomet leidimų dirbti Lietuvoje užsieniečiams nereikia; Trečiųjų šalių piliečių nuoma Lietuvoje: apribojimai, sąlygos; Paslaugų teikimas, ranga ir kitos civilinės sutartys, kuriose dalyvauja užsieniečiai iš trečiųjų šalių: kokios pagrindinės taisyklės?; Darbdavių atsakomybė už nelegalų darbą: realūs pavyzdžiai; Trečiųjų šalių piliečių komandiravimo sąlygos; EU Blue card: kaip įdarbinti Lietuvoje aukštos profesinės kvalifikacijos specialistą iš užsienio? Aktuali teismų praktika užsieniečių įdarbinimo srityje; Patarimai darbdaviams.
Internetinio seminaro metu sužinosite bendruosius principus, kuriais reikia vadovautis nepaslystant asmens duomenų apsaugos labirintuose; asmens duomenys ir privatus gyvenimas- kaip vystosi aiškinimas ir taikymas; kada ir kokius duomenis galime tvarkyti, o kada ne; asmens duomenų apsaugos subjektai, jų teisės; vaikų, tėvų, mokytojų asmens duomenų apsauga ir jų teisės; sutikimai, kada jie reikalingi o kada ne; negali būti bendro sutikimo dėl asmens duomenų tvarkymo – kodėl vis dar tai vyksta? Zoom ir asmens duomenų apsauga; filmavimas fotografavimas, kada galima, kokie saugikliai ir gynyba; atsakomybė – rūšys ir ribos; Lietuvos ir užsienio teismų praktika, baudos už ką jos buvo taikytos.
Mūsų mokymų metu bus analizuojama:
Internetinio seminaro metu lektorė pristatys įslaptintų dokumentų apskaitą ir tvarkymą reglamentuojančių teisės aktų naujausius pakeitimus bei pateiks kitą aktualią informaciją, susijusią su įslaptintų dokumentų tvarkymo sritimi.
Nuotolinių mokymų metu bus pristatyta Viešųjų ir privačių interesų derinimo valstybinėje tarnyboje įstatymo naujos redakcijos įsigaliojimu susiję pasikeitimai. Taikymo principai. Kas privalo deklaruoti viešuosius ir privačius interesus bei kas gali kelti interesų konfliktus; interesų konfliktas ir korupcinio pobūdžio nusikalstamomis veikomis, tarnybine etika; nusišalinimo ir nušalinimo praktiniai klausimai ir kt; Naujausia VTEK ir teismų praktika, aktualiausi klausimai.
Šie kvalifikacijos kėlimo mokymai suteiks teorinių ir praktinių žinių kaip tinkamai pasiruošti viešųjų pirkimų organizavimui, kaip teisingai suformuluoti pirkimų reikalavimus ir paskelbti pirkimą, kaip nuosekliai ir teisingai atlikti viešojo pirkimo procedūras.
Kviečiame į seminarą, skirtą viešųjų pirkimų specialistams, kuriame nagrinėsime šiuos aktualius klausimus:
Viešųjų pirkimų įstatymo praktiniai aspektai: viešojo pirkimo komisija, pirkimo organizatoriai; interesų deklaravimas; mažos vertės pirkimo sąvoka, paskelbimas ir kiti privalomi reikalavimai; pirkimų planai ir pasirengimas pirkimui; pirkimo dokumentai, skelbiami ir neskelbiami pirkimai; tiekėjo pašalinimo pagrindai; tiekėjų kvalifikacija ir gautų pasiūlymų vertinimas; rėmimasis kito ūkio subjekto pajėgumais, subtiekimas ir jungtinė veikla; neįprastai maža pasiūlyta kaina; ginčai su tiekėjais; pirkimo sutarties sudarymas ir vykdymas. Pirkimo sutarties keitimas jos galiojimo laikotarpiu, pirkimo sutarties nutraukimas. Neterminuotos ir ilgalaikės sutartys.
Dauguma organizacijų ir institucijų jau išsirinko darbo tarybas, todėl kyla klausimas, o kas toliau? Kaip turi vykti bendradarbiavimas, kad būtų užtikrintas veiklų tęstinumas, efektyvumas.
Patarimais dalijasi ekspertas Donatas Raščius. Lektorius taip pat pateiks kitų įžvalgų ir praktinių patarimų, kaip turėtų būti įgyvendinama privaloma informavimo ir konsultavimo pareiga bei kaip šis procesas turėtų būti įformintas.
Į šiuos ir kitus aktualius klausimų atsakymus išgirsite apsilankę internetiniame seminare.
Mokymuose analizuosime aktualias situacijas, sužinosime kaip elgtis sudėtingose situacijose, kad išlaikytumėt ir savo poziciją, ir bendradarbiavimą. Kalbėsime apie tarpininkavimą konfliktuose: ką galime valdyti, o ko – ne? Gausite laiko valdymo rekomendacijas ir kt.
Kviečiame registruotis jau dabar!
Iš kiekvieno vadovo tikimasi, kad jis padarys darbus, kuriems yra pasamdytas. Nesvarbu, ar esi organizacijos, didesnio padalinio vadovas ar vadovauji tik keliems žmonėms, organizacija tikisi to paties – sutartų rezultatų. Dirbdamas, vadovas remiasi savo įgaliojimais kuriuos gauna, kai būna paskiriamas į pareigas, savo specialybės žiniomis, kurias yra įgijęs, gebėjimais kurti santykius su aplinka. Šie jėgos šaltiniai, leidžiantys jam pasiekti rezultatus, gauti pasitenkinimą darbu, yra įgyjami, vystomi ir yra vadovo sėkmės pagrindas. Suprasti kaip pasinaudoti, vystyti savo jėgos šaltinius yra svarbu kiekvienam vadovui ir niekas kitas to nepadarys tik pats vadovas.
Kviečiame į seminarą, skirtą viešųjų pirkimų specialistams, kuriame nagrinėsime šiuos aktualius klausimus:
Pasiruošimas rangos darbų pirkimui;
Techninė specifikacija;
Kvalifikaciniai reikalavimai;
Rangos darbų pasiūlymų vertinimas;
Rangos darbų sutartis.
Pagrindinės nagrinėjamos temos internetinio seminaro metu:
Esminiai pokyčiai, pradėjus dirbti vadovu, kai esu ir puikus specialistas.
Vadovo vaidmenys, darbo funkcijos: kaip jas suderinti ir kiek laiko kam skirti.
Vadovo darbo veiksmingumą lemiantys veiksniai kylančių „Žvaigždžių“ komandoje.
Kviečiame į seminarą su Alvyda Jasilionyte, kuriame suteiksime žinių apie tarptautinį etiketą.
Valstybės tarnautojai ir organizacijų darbuotojai atstovauja savo įmonę ir reprezentuoja Lietuvą užsienio piliečiams. Jo (jos) elgesys suteikia informaciją apie šalies žmonių kultūros lygį, civilizacijos laipsnį, diplomatiją, empatiją, žmogiškumo principus, tarptautinio protokolo žinias ir turimas profesines kompetencijas.
Seminaras skirtas visiems, kurie nori įgyti etiketo ir protokolo žinių. Patogiai jaustis dalykinėse ir profesionaliose aplinkose.
Internetiniai mokymai:
» Kas yra sudėtingas klientas? Kokios būna probleminės situacijos darbe su klientais? Probleminio kliento samprata.
» Ar klientas visuomet teisus? Piktnaudžiavimas – identifikavimas ir tinkamas elgesys esant piktnaudžiavimo elementams.
» Sudėtingų situacijų profilaktika. Psichologiniai bendravimo dėsniai, užtikrinantys į partnerystę orientuotą komunikaciją. Transakcinės analizės taikymas sąveikoje.
» Konfliktiškas klientas. Pretenzijos, kaltinimai ir įžeidinėjimai. Konfliktų anatomija. Konfliktų dalykinis ir psichologinis lygmuo. Konfliktų valdymo strategijos ir technikos. 12 efektyviausių taikytinų konfliktų suvaldymo metodų.
» Manipuliacijos iš klientų puses. Jų atpažinimas ir neutralizavimas. Antimanipuliavimo technikos.
» Darbas su sudėtinga auditorija. Provokacijos viešų pristatymų metu. Profilaktiniai ir situaciniai neutralizavimo metodai.
» Dalyvių sudėtingų situacijų analizė ir aptarimas.
PAGRINDINĖS MOKYMŲ TEMOS:
Aptarnavimo samprata.
Kas yra geras aptarnavimas. Klientų lūkesčiai ir poreikiai. Aptarnavimo lygmenys. Kuo matuojamas profesionalumas aptarnavime. Įvaizdžio formavimas. Kodėl mus palieka klientai – didžiausios klaidos aptarnavime.
Aptarnaujantis darbuotojas.
Kokios savybės privalomos darbe su klientais? Ko iš mūsų tikisi klientas. Pasitikėjimas aukščiau už viską. Pasitikėjimo formavimas. Emocinis intelektas kaip svarbi prielaida darbe su klientais. Išskirtinumas ir individualaus įvaizdžio formavimas.
Komunikavimas.
Komunikavimo samprata. Išgirsti, pasakyti ir prisiderinti. Darnos su klientu pasiekimas. Tarpasmeninę sąveiką užtikrinantys bendravimo dėsniai. Bendravimo kultūros psichologiniai aspektai. Psichologinė klausa.
Sudėtingos situacijos darbe su klientais.
Skundų klasifikavimas ir jų valdymas. Juodosios dėžės metodo taikymas tinkamai klaidų kultūrai formuoti. Susitelkimas į sprendimų principus.
Aptarnavimo gerinimas juodosios dėžės metodu.
Neatitikčių fiksavimas ir analizė – procedūra ir procesas. Testavimas ir tobulinimas.
© 2021 CCI. Visos teisės saugomos
Sukūrė: SOLO SYSTEMS |
Nario anketą peržiūrėti gali tik prisijungę prie sistemos rūmų nariai
Registruotis