Anonso nėra
Seminare kalbėsime apie sandorį iki 2022-11-01 ir po: kas jų vykdyme ir sudaryme. Kokia atsakomybė gresia šalims nesilaikant įvestų draudimų atsiskaitymo grynaisiais pinigais srityje.
Seminaras skirtas įmonių vadovams ir atsakingiems asmenims, kurie bendrauja su VMI.
Rekomenduojame
Darbo taryba yra nepriklausoma, veikianti remiantis įstatymu, darbuotojų interesais, pateisina didesnius ar mažesnius jų lūkesčius, bet kartu turi ir pareigą. Ji turi tinkamai ir savalaikiai tas funkcijas vykdyti. Darbo taryba yra atskaitinga darbuotojams, kurie ją išrinko ir patikėjo savo lūkesčius. Jeigu ji to nedaro – kyla tam tikros teisinės pasekmės.
Kai jau išrinkta darbo taryba, o kas toliau? Kaip turi vykti bendradarbiavimas, kad būtų užtikrintas veiklų tęstinumas, efektyvumas? Teismų praktika, nagrinėjanti ginčų darbo taryba, jūsų klausimai, problemos ir praktinis jų realizavimas.
Ar pardavimai Jūsų organizacijoje yra sunkiai kontroliuojami, o gal neprognozuojami ar nevaldomi? Taip yra todėl, kad veikla be strategijos yra chaosas. Jei norite, kad pardavimai organizacijoje pasiektų geresnių rezultatų, reikia aiškių tikslų ir prioritetų.
Kviečiame dalyvauti seminare: „Pardavimų akseleratorius: strateginės dirbtuvės“.
Seminaras, kurį parengė žinoma pardavimų strategė Liz Heiman, padės Jūsų komandai pasukti teisinga linkme, parengiant Jūsų įmonei pritaikytą pardavimų strategiją.
Registruokitės jau dabar. Vietų skaičius ribotas
Nuotoliniame seminare sužinosite apie viešųjų pirkimų planavimą ir pirkimų plano parengimą, vidinių tvarkų ir taisyklių keitimą ir kt. metines viešųjų pirkimų ataskaitos Atn – 3 patikrinimą, baigiamuosius darbus ir kt.
Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmuose veikiantis Enterprise Europe Network kviečia Lietuvos įmones į tarptautinį Austrijos partnerių organizuojamą verslo kontaktų renginį „Health Tech Hub Styria Pitch & Partner 2023“, skirtą sveikatos technologijų ir biotechnologijų sektoriams (įmonėms, startuoliams, tyrėjams, investuotojams, e-sveikatos ekspertams bei galutiniams gavėjams: ligoninėms, gydytojams ir t.t.)
Maloniai kviečiame į VVMT renginį 2023 m. Sausio 24 d. 15.00 val.
Vieta: viešbutis „Pacai“ Didžioji g. 7, 01128 Vilnius
Vilniaus PPAR, bendradarbiaudami su LR ambasada Airijoje ir Enterprise Europe Network partneriais Airijoje – Dublino prekybos rūmais 2023 kovo 20-23 d. organizuoja verslo misiją į Airiją, Dubliną ir kviečia dalyvauti įvairias statybų sektoriaus įmones.
Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT) skelbia, kad nuo 2023 m. sausio 1 d. viešojo pirkimo komisijoje turės būti bent vienas asmuo, turintis pirkimų specialisto pažymėjimą. Komisijos posėdžiai ir priimami sprendimai bus teisėti, kai bent vienos komisijos narys turės pirkimų specialisto pažymėjimą.
Rengiantis žinių patikrinimo testui, pirkimų specialistai turi susipažinti su teisės aktais, reglamentuojančiais pirkimus, aktualia teismų praktika.
Žinių patikrinimo testų laikymas tebevyksta. Siekdami Jums padėti organizuojame mokymus, kurių trukmė numatyta 26 val.
Duomenys: 2023 m. vasario 7, 14, 21, 22 dienomis 8.30- 12.30 val. organizuojami nuotoliniai mokymai, o vasario 28 d. 9.30-15 val. organizuojami kontaktiniai mokymai.
Registruokitės jau dabar. Vietų skaičius ribotas
Mokymuose analizuosime aktualias situacijas, sužinojome kaip elgtis sudėtingose situacijose, kad išlaikytume ir savo poziciją, ir bendradarbiavimą. Kalbėsime apie tarpininkavimą konfliktuose: ką galime valdyti, o ko – ne?
Kviečiame registruotis jau dabar!
Visus darbdavius ir darbuotojus kviečiame į nuotolinį seminarą aktualia tema. Jame sužinosite, kokia darbdavių, darbuotojų ir kitų subjektų atsakomybė užtikrinant darbuotojų saugą ir sveikatą įmonėje. Nagrinėsite darbų saugą reglamentuojančius teisės aktus. Sužinosite jų naujausius pasikeitimus. Išgirsite apie saugaus darbo organizavimo reikalavimus įvairiose darbovietėse ir kt: Nelaimingi atsitikimai darbe. Darbdavio ir darbuotojo teises bei pareigas nelaimingo atsitikimo darbo metu. Žalos atlyginimo darbuotojui tendencijos ir ypatumai. Darbuotojų sauga ir BDAR. Darbdavio baudžiamoji ir civilinė atsakomybė ne atveju. Teismų praktika.
Kviečiame į ypač aktualų seminarą. Jame sužinosite kokiais kanalais galime rasti klientus? „Šalti“ klientų paieškos kanalai. Kaip juos sušildyti ir kokiomis priemonėmis juos pasiekti. „Šilti“ klientų paieškos kanalai. Kur ieškoti klientų ir kaip juos pasiekti. Veiksmų planai. Kokiais kanalais su klientais ir ką daryti, jeigu neįsileidžia pro „duris“. Kokią informaciją labai surinkti apie potencialius klientus, prieš kontaktuodami su jais. „Kokius namų darbus“ atlikti, kad būtų galima numatyti pardavimo scenarijų ir netikėtumus. Į kokius klausimus turi atsakyti pardavimų vadybininkas, prieš kontaktuodamas su klientu. Metinis veiksmų planas. Kaip susiplanuoti pardavimų veiksmus. Kaip atverti klientų užtrenktas duris. Individualus veiksmų planas ir jo vykdymo kontrolė. Savimotyvacija ir rezultatų auditas, bei savalaikės reakcijos į rinkos pokyčius ir kt.
Rekomenduojame
Šio seminaro tikslas – pristatyti klientų aptarnavimo procesų reikalaujama nuostata ir nurodyti gaires įgūdžių tobulinimą, aptarti augančių klientų poreikių ypatumus. Seminaro metu lektorius, remdamasis savo asmenine ir įvairių organizacijų patirtimi, apibendrina praktines žinias, dalijasi atradimais bei nusprendė rasti sprendimus, kaip elgtis Jums sudėtingose klientų aptarnavimo situacijose.
Pagrindinės seminaro temos:
Jūsų ir jūsų paslaugų įvaizdis:
Kas yra labai geras, o kas – tiesiog geras klientų aptarnavimas?
Liūdna prasto aptarnavimo statistika.
Asmeniškai sudėtingi klientų „tipai“ ir jų aptarnavimo principai:
nekantrūs, skubantys, „labai užsiėmę“;
„ypatingieji“ (VIP);
„visažiniai teisuoliai“ ir skeptikai;
įžūlūs, agresyvūs;
įtartini (su priklausomybių problemomis ir pan.)
plepūs, įkyrūs, „išnaudotojai“;
išsisukinėtojai;
taupieji, „kankiniai“, išskirtinius poreikius turintys asmenys.
Konfliktų sprendimas. Kada verta būti tvirtam, kada – nusileisti, o kada – nereaguoti?
Asmeninės įtampos valdymas . Kaip greitai įtamampą turintį aptarnavimo momentą?
„Greitoji pagalba“ – praktiški metodai, kurie padeda Jūsų darbo metu.
Atsipalaidavimo būdai po “ypatingo” kliento.
Bendras klientų aptarnavimo veiksmų aptarimas.
Mokymų kaina yra 100 Eur. (PVM – 17,36 Eur. įskaičiuotas). Rūmų nariams kaina yra 90 Eur. (PVM – 15,62 Eur. įskaičiuotas).
Internetinio seminaro metu sužinosite kas yra psichologinė įtampa, smurtas darbo aplinkoje. Kaip atpažinti? Analizuosite psichosocialinius rizikos veiksnius ir jų vertinimo būdus, prevencines priemones. Sužinosite kokios yra darbdavio pareigos. Valstybinės darbo inspekcijos rekomendacijos. Konsultuoja teisininkas.
Registruokitės jau dabar
PAGRINDINĖS MOKYMŲ TEMOS:
Kas yra geras aptarnavimas. Klientų lūkesčiai ir poreikiai. Aptarnavimo lygmenys. Kuo matuojamas profesionalumas aptarnavime. Įvaizdžio formavimas. Kodėl mus palieka klientai – didžiausios klaidos aptarnavime.
Aptarnaujantis darbuotojas.
Kokios savybės privalomos darbe su klientu? Ko iš mūsų tikisi klientas. Pasitikėjimas aukščiau už viską. Pasitikėjimo formavimas. Emocinis intelektas kaip svarbi prielaida darbe su klientais. Išskirtinumas ir individualus įvaizdžio formavimas.
Komunikavimas.
Išgirsti pasakyti, ir prisiderinti.Darnos su klientų pasiekimais. Tarpasmeninę sąveiką užtikrinantys bendravimo dėsniai. Bendravimo kultūros psichologiniai aspektai. Psichologinė klausa.
Sudėtingos situacijos darbe su klientais.
Skundų klasifikavimas ir jų valdymas. Juodosios metodo taikymas tinkamai klaidų kultūros formuoti. Susitelkimas į sprendimų principus.
Aptarnavimo gerinimas juodosios dėžės metodas.
Neatitikčių fiksavimas ir analizė – procedūra ir procesas. Testavimas ir tobulinimas.
Kviečiame sveikatos priežiūros įstaigas dalyvauti BDAR nuotoliniuose mokymuose, sužinojosite:
■ esminius reikalavimus, kuriuos turi žinoti kiekvienas medicinos specialistas;
■ kokias teises turi pacientas?
■ duomenų apie pacientą teikimą;
■ naudoti duomenų saugumą;
■ kiti aktualūs klausimai, praktinės situacijos.
Šio kontaktinio seminaro metu sužinosite,
Laiko valdymo samprata ir svarba. Poreikis geriau planuoti savo darbus. Neefektyvus laiko panaudojimas. Asmeninio laiko auditas. Asmeninio pasitenkinimo darbu matavimo kriterijai. Laiko kaina ir laiko panaudojimo klaidos. Darbas grupėse. Praktinės užduotys.
Nuo misijos ir tikslų iki asmeninio poreikio geriau planuoti savo darbus. SMART metodas. Laiko „rijikai“ ir rekomendacijos, kaip su jais tvarkytis. Darbų matavimo parametrai. Kaip nusistatyti prioritetus ir geriau planuoti savo darbą? D.Eizenhauerio matrica ir kiti įrankiai. Darbų atlikimo sistema. Užduotys.
Tinkamas laiko skaičiavimas, tvarka, asmeninis efektyvumas, poilsis, kūrybiškumas Kodėl nepavyksta atlikti darbų laiku? Netikėtumų prevencija. 4 žingsnių žiedinė schema. Darbų ir poilsio balansas. Terminai ir jų valdymas. Užduotys. 30 dienų konsultacijos el.paštu po seminaro.
Seminarą veda: DerybosLT saviugdos treneris Darius Rupšlaukis
Registruokis dabar. Rekomenduojame
Rekomenduojame
Loginiai ir psichologiniai kalbos aspektai.
Pasiruošimas Nr. 1.: prezentacijos struktūra. Racionalus ir patrauklus teksto išdėstymas skaidrėse.
Vaizdinės priemonės.
Pasiruošimas Nr. 2.: pratimai kūno kalbai, pratimai balsui, nusiteikimas, charizmos “įjungimas”.
Konstruktyvus „scenos“ baimės panaudojimas, bendraujant su „sunkia“ auditorija.
Minčių kontrolė, vizualizacija, relaksacija.
Kaip valdyti įtampą ir keičiantis iš anksto suderinto pranešimo formatui, laikui ir esant kitokiems pokyčiams.
Palankaus asmeninio ir organizacijos įvaizdžio išsaugojimas kebliose situacijose.
„Sudėtingų“ klausytojų pretenzijos – kaip į jas atsakyti? Atsakymai į provokuojančius, su tema nesusijusius klausimus.
Auditorijos aktyvumo didinimas. Klausimai auditorijai.
Veiksmų tobulinimo plano sukūrimas.
Mokymų kaina yra 100 Eur. (PVM – 17,36 Eur. įskaičiuotas). Rūmų nariams kaina yra 90 Eur. (PVM – 15,62 Eur. įskaičiuotas).
Rekomenduojame
Šiame seminare aptarsime duomenų apsaugos sampratą, tvarkymo principus švietimo institucijose; kaip taikyti Europos Sąjungos bendrąjį duomenų apsaugos reglamentą (BDAR), supažindinti su Europos Komisijos bei Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos išaiškinimo rekomendacijomis; Aptarsime kokie privalomi dokumentai, kas atsiranda, kas atsirado naujo; ką patobulinti; Kalbėsime apie sutikimų kontrolę, Asmens duomenų apsaugos personalo dokumentacijoje ir kt. aktualiausi su šia sritimi susiję klausimai.
Registruokitės jau dabar!
Organizacijos rezultatyvumo užtikrinimui darbuotojai turi būti optimalios darbingos būklės, pilnai koncentruotis darbui. To pasiekimui yra būtinas optimalus streso lygis ir kokybiški santykiai su kolegomis. Mokymai pateiks idėjų ir konkrečių technikų kaip valdyti stresą ir tinkamai sąveikauti tarpusavyje.
Šio kontaktinio seminaro metu sužinosite, bendravimo su klientais psichologiją. Pagrindinius klientų tipus ir kaip prie jų prisiderinti. Pagrindines bendravimo klaidas ir kaip jų išvengti. Kaip valdyti klientų prieštaravimus, pozityviai bendrauti su klientais. Kaip valdyti sudėtingas situacijas. Negatyvių formuluočių keitimą į pozityvią. Kaip išvengti neiginių. Negatyvios informacijos pateikimas pozityviai. 4P ir „Sumuštinio“ metodų taikymas praktikoje. Kaip nustatyti klientų poreikius ir įtraukti jį į bendravimą. Klausimų formulavimas. Kliento poreikio nustatymas ir privalumų klausimai. Kaip nustatyti papildomus klientų poreikius.. Kaip sėkmingai užbaigti pardavimą. Pardavimų užbaigimo taktikos. Praktinės vaidmenų situacijos ir kt.
30 dienų konsultacijos el.paštu po seminaro.
Seminarą veda: DerybosLT saviugdos treneris Darius Rupšlaukis
Registruokis dabar. Rekomenduojame
Rekomenduojame
Mokymų kaina yra 100 Eur. (PVM – 17,36 Eur. įskaičiuotas). Rūmų nariams kaina yra 90 Eur. (PVM – 15,62 Eur. įskaičiuotas).
Perdegimo sindromas – kas tai? Kaip atskirti, ar mus ištiko perdegimas, ar kas nors kita. Perdegimo ryšys su depresija ir stresu, kas tarp jų bendro, kuo jie skiriasi. Kas gali padėti išvengti perdegimo arba jį sumažinti. Praktinės įžvalgos, pratimai.
Šio kontaktinio seminaro metu sužinosite, psichologinius klientų tipus. Kaip juos atpažinti ir kaip su jais bendrauti. Kaip sukurti pasitikėjimą su skirtingų tipų klientais. Sėkmingus pardavimų metodus orientuotus į skirtingus klientų tipus.
Sudėtingi klientai ir kaip parduoti jiems. Kaip atpažinti kas per paukštis yra mano potencialus klientas. Kaip elgtis su skirtingais paukščiais, kad juos nuraminti, sukurti pasitikėjimą ir pagarbą. Ko vengti bendraujant su skirtingais paukščiais. Savikontrolė ir minčių valdymo metodas „Du klausimai“.
3 pagrindinės pardavėjo kompetencijos: gebėjimas klausytis, pastebėti detales, konstruktyviai kalbėti. Sėkmingiausi pardavimų metodai ir jų taikymas parduodant skirtingiems paukščiams.
30 dienų konsultacijos el.paštu po seminaro.
Seminarą veda: DerybosLT saviugdos treneris Darius Rupšlaukis
Registruokis dabar. Rekomenduojame
Rekomenduojame
I.„Apšilimas“: kas svarbiausia dirbant atstovu parodoje?
II.Konkrečių pristatymo įgūdžių treniruotės.
Asmeninis prisistatymas ir pagarbos auditorijai (susidomėjusiems lankytojams ir tiesiog „praeiviams“) demonstravimas. Kada ir kaip užkalbinti? Kaip prisistatyti? Kaip valdyti, kai susidomėjusiųjų – daug? („Eilių valdymas“)
Organizacijos pristatymas. Bendra informacija apie bendrovę. Išskirtinės savybės, privalumai.
Nauda klausytojui, susidomėjusiam asmeniui. Emocionalus įvaizdis.
Informacijos suteikimas „neapsinuodijant“ žmonėmis.
Padėka už dėmesį ir išreiškimas noro toliau bendrauti. Kontaktų gavimas.
III.Darbas su susidomėjusiųjų poreikiais, klausimais ir replikomis – sudėtingų situacijų valdymas.
Kaip įsitikinti, kad parodos lankytojai taps klientais? Praktinės užduotys.
IV.Sklandi komandos komunikacija – bendradarbiavimui.
Darbo organizavimas, kai yra daug potencialių klientų. Eilių valdymas. Informacijos – žinios supratimo trukdžiai ir jų išvengimas komandoje. Nuovargio prevencija, darbingumo palaikymas.
Komandos „energizavimas“. Bendradarbiavimo komandoje parodos metu susitarimai. Kaip pasiskirstyti vaidmenimis?
Kas atsako už informacinę medžiagą?
Kas pristato kainas? Ir kiti mūsų darbai.
Seminaro apibendrinimo veiksmų planu.
Mokymų kaina yra 100 Eur. (PVM – 17,36 Eur. įskaičiuotas). Rūmų nariams kaina yra 90 Eur. (PVM – 15,62 Eur. įskaičiuotas).
Mokymuose analizuosime darbo komandoje principus, tikslų formulavimą ir užduočių delegavimą, darbą su sudėtingomis pavaldinėmis kategorijomis: manipuliacijos iš pavaldinių pusių ir jų neutralizavimą, kritikos ir pagyrimų išsakymą; probleminių ir konfliktinių situacijų sprendimų ir kt.
Kviečiame registruotis jau dabar!
Kviečiame į ypač aktualų seminarą. Jame sužinosite kaip pasiruošti derybų manipuliacijoms. Kaip atpažinti derybų partnerių manipuliacias ir į jas reaguoti. kaip valdyti emocijas, balsą. 1.“Faktų klastojimo“ taktika, 2. Manipuliacija įgaliojimais, 3. „Oro burbulo“ taktika. Kaip išvengti asmeniškumų? Kokie klausimai padės nustatyti realius partnerio poreikius? Kaip vadovautis objektyviais kriterijais? Vaidmenų situacijos ir jų analizė. 4. „Stresinių situacijų kūrimo“ taktika, 5. „Asmeninių antpuolių“ taktika. Kaip ignoruoti ir įtvirtinti save derybose? Tinkamiausios reakcijos į antpuolius. 6. „Blefo“ taktika, 7. „Blogo partnerio“ taktika. Kaip atlaikyti pozicinį spaudimą ir jį apeiti ir kt.
Seminaro nauda:
Metodai ir taktikos, kurios išbandytos praktikoje;
Sužinosite ir išbandysite 2 savitvardos metodus;
Sužinosite ir išmoksite neutralizuoti 7 manipuliacines taktikas;
Gebėsite išspręsti sudėtingą situaciją;
30 dienų konsultacijos el.paštu po seminaro.
Rekomenduojame
1. Kas pasikeičia, tapus vadovu? Kaip tuos pasikeitimus suvaldyti, kad rezultatai būtų pasiekti?
Kaip informuoti, kad girstų ir laiku sureaguotų?
Kaip elgtis, kai nesulaukiame tinkamos kitų žmonių reakcijos?
Kaip suteikti ir gauti grįžtamąjį ryšį?
Kiek komunikacijoje svarbu greitai, reikia persiorientuoti ir lankstumas? Užduotys.
Lyderystės bruožų klausimyno (LBK) aptarimas, siekiant įvertinti savo privalumus bei trūkumus.
2. Kaip didinti komunikacijos aiškumą tiek savo komandos viduje, tiek su kitų padalinių vadovais / atstovais? „Apsinuodijimo žmonėmis“ reiškinys ir psichologinis spaudimas komunikuojant: ką verta žinoti vadovui? Atmintinė: ar, patirdamas įtampa, nenaudoju mobingo?
3. Sudėtingos situacijos vadovaujant. Atsakymas į keblius, provokuojančius klausimus. Ką naujam vadovui verta žinoti apie atsparumą manipuliacijoms?
Mokymų kaina yra 100 Eur. (PVM – 17,36 Eur. įskaičiuotas). Rūmų nariams kaina yra 90 Eur. (PVM – 15,62 Eur. įskaičiuotas).
2023 m. sausio 26 d. kartu su Suomijos-Lietuvos prekybos Rūmais ir Suomijos Ambasada Lietuvoje organizuojami Rūmų Eksporto klubo verslo pusryčiai Suomijos Ambasadoje. Renginio kalbos- anglų, lietuvių.
Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmuose veikiantis Enterprise Europe Network kviečia į tarptautinį, partnerių Austrijoje organizuojamą kūrybinių industrijų konferenciją ir verslo kontaktų renginį „Cimix- Creative Industries meet industry” (CIMIx), kuris vyks 2023 m. sausio 12-13 d. Vienoje (Austrija). Renginys vyks gyvai.
Enterprise Europe Network kviečia į tarptautinį tekstilės sektoriaus verslo kontaktų renginį „EU FashionMatch 12.0 @ Modefabriek“, kuris vyks 2023 metų sausio 22-23 dienomis Amsterdame (Nyderlandai).
Susidūrėte su kliūtimis plėtodami verslą? Ieškote sprendimų įmonei augti? Domina eksporto galimybės? Galvojate apie naujus partnerius Lietuvoje ir užsienyje? Jums svarbus bendradarbiavimas su mokymo įstaigomis? O gal turite pasiūlymų verslo aplinkai gerinti Lietuvoje? Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų gen. direktorius dr. Almantas Danilevičius kviečia Jus į Rūmus pasitarti ir kartu ieškoti sprendimų.
© 2023 CCI. Visos teisės saugomos
Sukūrė: SOLO SYSTEMS |
Nario anketą peržiūrėti gali tik prisijungę prie sistemos rūmų nariai
Registruotis