Mados ir dizaino klasterio eksporto plėtra

Vilniaus PPAR įgyvendina projektą, kuris skatina įmones, veikiančias aprangos, tekstilės, mados ir dizaino srityse veikti kartu ir ieškoti savo produkcijai ir paslaugoms naujų eksporto rinkų.

Vykdant klasterio veiklą ir įgyvendinant eksporto skatinimo projektą, bus pereinama prie didesnės pridėtinės vertės gamybos, efektyvinami gamybiniai ir organizaciniai procesai, kuriami nauji gaminiai, skirti pasaulinėms rinkoms pagal Lietuvos eksporto plėtros strategiją. Projekto tikslas – pagalba Lietuvoje ir Latvijoje veikiančioms įmonėms, kurios planuoja eksportuoti ar padidinti eksporto apimtis į konkrečias rinkas, rasti naujų eksporto rinkų klasterio nariams, o taip pat padidinti bendras įmonių apyvartas, siekti bendros klasteriui priklausančių įmonių gerovės.  Projekto įgyvendinimo metu numatoma sukurti naują klasterio eksporto strategiją, prekės ženklą klasterio veiklai plėtoti ir siekti šio prekės ženklo žinomumo pasaulinėse rinkose. Taip pat numatoma atlikti rinkų paieškos ir įsiskverbimo galimybių į naujas rinkas tyrimus.

Priemonė: Verslo klasteris LT

Partneriai:
1.    UAB “Audėjas“
2.    UAB “Miranda Design Solutions”
3.    VšĮ “Audimo manufaktūra”
4.    UAB “Tantas”,
5.    UAB „Localus“,
6.    UAB “Naulita”
7.    IK “PRIŽETE” (Latvijos įmonė)
8.    VšĮ “LT-Identity”

Veikla:
1.    Naujų eksporto rinkų paieška, klasterio eksporto strategijos kūrimas, klasterio prekinio ženklo kūrimas ir rinkodarinių veiklų vykdymas, didinant žinomumą.
1.1.    Tyrimų ir/ar analizių, tiesiogiai susijusių su projekto veiklos vykdymu, įsigijimas
1.2.    Rinkodaros priemonės, skirtos įmonių grupės paslaugų ir produktų žinomumui didinti, naujiems nariams pritraukti ar įsitraukti į tarptautinius tinklus (klasterius)
1.3.    Pareiškėjo bei partnerių darbo užmokestis bei komandiruotės.

Projekto pradžia: 2016 m. gruodžio 1 d., trukmė: 24 mėn.