Santykių ir vertės pardavimas

Nuotoliniai mokymai

Kviečiame į vasario 26 d. vyksiantį seminarą.

Santykių pardavimas kuria papildomą vertę klientui, įmonei ir pačiam pardavimą atliekančiam žmogui.  

Mokymai skirti asmeninio pardavimo, klientų aptarnavimo specialistams, norintiems sukurti ilgalaikius pardavimus užtikrinančius partnerystės santykius. Mokymų metu bus pateikiamos konkrečios technologijos, atskleidžiančios asmeninio pardavimo ir gero aptarnavimo principus. Seminaro autorius Juris Belte pasidalins praktiniais sprendimais, apjungdamas savo daugiametę asmeninę konsultanto bei vadovo patirtį ir psichologines žinias, įgautas tarptautiniuose seminaruose bei akademinėse studijose.

Rekomenduojame

 

Vieta:

Renginys vyks nuotoliniu būdu (ZOOM platforma)

Laikas:

2025 m. vasario 26 d. 9:00 – 12:15

Kaina:

100 EUR

Programa

  • Santykių pardavimo samprata. Vertės kūrimas. Santykių kūrimo strategijos.
  • Pardavėjo asmeninis profilis – kodėl vieniems sekasi sukurti pasitikėjimu grįstus santykius, o kitiems ne? Emocinio intelekto vystymas.
  • Pardavimo darbo organizavimas.  Kontaktų dažnis, efektyvumo matavimas. CRM. Proaktyvumo principas. Marketinginės ir pardavimo veiklos integracija.
  • Pardavimo vizito struktūra. Pasiruošimas kontaktui su klientu. Įžanga, ryšio užmezgimas. Kliento poreikių analizė, naudojant klausimus – kaip išaiškinti tikrąjį poreikį ? Pokalbio struktūra, nukreipta į “taip”.
  • Argumentacijos taisyklės. Argumentai „pusfabrikačiai“ ir užbaigti argumentai. Naudos kalba. Tinkama argumentacija – praktinis darbas. Argumentų bankas.
  • Įtakos psichologija. Kokiomis poveikio priemonėmis įtakoti klientą? Komunikavimo samprata. Išgirsti, pasakyti ir prisiderinti. Darnos su klientu pasiekimas. Tarpasmeninę sąveiką užtikrinantys bendravimo dėsniai. Bendravimo kultūros psichologiniai aspektai. Psichologinė klausa. Nepanaudoto pardavimo galimybės. Retai taikomos taikytinos priemones.  Papildomi pardavimai.
  • Prieštaravimai – kada ir dėl ko jie iškyla. Prieštaravimų rūšys ir jų pasireiškimo formos. Prieštaravimų profilaktika ir įveikimo metodai.
  • Sudėtingos situacijos darbe su klientais. Streso valdymas. Konfliktai, jų sprendimo strategijos. Elgesio algoritmas sudėtingose situacijose. Kada ir kaip prisiimti atsakomybę, negadinant santykių su klientu ir nežeminant asmeninės savigarbos. Ar klientas visuomet teisus? Kaip atskirti piktnaudžiaujantį klientą ir elgesio algoritmas jų atžvilgiu.

Apie Juris Belte

LEKTORIUS

Konsultavimo patirtis nuo 1997 m. („Lokada”). Verslo vadybos bei psichologijos išsilavinimas, taip pat yra sertifikuotas NLP ir koučingo specialistas. Vadovavimo patirtis tarptautinėse kompanijose 20 metų – „Stanley slenkančios sistemos” – atstovybės vadovas, „Stora Enso Packaging” – marketingo vadovas.

Nuo 2002 m. personalo atrankos ir nuomos įmonės „Medicinos Verslo Akademija“ įkūrėjas ir vadovas. Šiuo metu veda mokymus bei konsultuoja personalo valdymo klausimais. Atliko mokymus ir pardavimo pajėgų treniravimą kompanijoms: „Omnitel”, „Finasta”, „Nabukas”, „Abbott”, „NaturProdukt Vilnius”, „Nycomed”, „Ipsen”, „Sandoz”, „Corpus Medica”, „Walmark” ir kt. Nuolat dėsto Medicinos atstovų mokykloje, VGTU Kūribinių industrijų fakultete.

Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. metodinę medžiagą ir el. dalyvio pažymėjimą.

Apmokėjimas pavedimu į Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų atsiskaitomąją sąskaitą Nr.LT19 7044 0600 0030 8798, AB SEB bankas, kodas–70440. Įmonės kodas 110067639, PVM kodas LT100676314.

Kontaktai papildomai informacijai

Atsakingas asmo

Ona Kremeneckienė

Telefono nr.

+370 682 17056

El. paštas

mokymai@cci.lt