Renginiai

lapkričio 28, 2019

SANTYKIŲ IR VERTĖS PARDAVIMAS

Mokymai skirti asmeninio pardavimo, klientų aptarnavimo specialistams, norintiems sukurti ilgalaikius pardavimus užtikrinančius partnerystės santykius. Mokymų metu bus pateikiamos konkrečios technologijos, atskleidžiančios asmeninio pardavimo ir gero aptarnavimo principus. Seminaro autorius Juris Belte pasidalins praktiniais sprendimais, apjungdamas savo daugiametę asmeninę konsultanto bei vadovo patirtį ir psichologines žinias, įgautas tarptautiniuose seminaruose bei akademinėse studijose.

Vieta

T. Kosciuškos g. 30, 01100 Vilnius

Laikas

09:00-16:00

Kaina rūmų nariams

79

Kaina

110.00

Dalyvių skaičius

Turime

RENGINIO APRAŠYMAS

Mokymai skirti asmeninio pardavimo, klientų aptarnavimo specialistams, norintiems sukurti ilgalaikius pardavimus užtikrinančius partnerystės santykius. Mokymų metu bus pateikiamos konkrečios technologijos, atskleidžiančios asmeninio pardavimo ir gero aptarnavimo principus. Seminaro autorius Juris Belte pasidalins praktiniais sprendimais, apjungdamas savo daugiametę asmeninę konsultanto bei vadovo patirtį ir psichologines žinias, įgautas tarptautiniuose seminaruose bei akademinėse studijose.

Mokymus ves  Juris Belte - charizmatiškas, pozityvus ir didžiulę mokymų vedimo patirtį turintis lektorius. Aukštąjį vadybos ir socialinės psichologijos išsilavinimą Vilniaus ir Daugpilio universitetuose įgijęs lektorius, save sėkmingai realizuoja dėstydamas įvairiomis vadybinėmis psichologinėmis temomis Juris Belte pasižymi itin gera nuotaika ir puikia auditorijos valdymo technika, mokymai atliekami kitokiais, kartais ir neįprastais metodais, supažindinama su svarbiausiais temos aspektais kitaip. 

PAGRINDINĖS MOKYMŲ TEMOS

  • Santykių pardavimo samprata. Vertės kūrimas. Santykių kūrimo strategijos.
  • Pardavėjo asmeninis profilis - kodėl vieniems sekasi sukurti pasitikėjimu grįstus santykius, o kitiems ne? Emocinio intelekto vystymas.
  • Pardavimo darbo organizavimas.  Kontaktų dažnis, efektyvumo matavimas. Proaktyvumo principas. Marketinginės ir pardavimo veiklos integracija.
  • Pardavimo vizito struktūra. Pasiruošimas kontaktui su klientu. Įžanga, ryšio užmezgimas. Kliento poreikių analizė, naudojant klausimus - kaip išaiškinti tikrąjį poreikį ? Pokalbio struktūra, nukreipta į “taip”, skriptų taikymas.
  • Argumentacijos taisyklės. Argumentai „pusfabrikačiai“ ir užbaigti argumentai. Naudos kalba. Tinkama argumentacija – praktinis darbas. Argumentų bankas.
  • Įtakos psichologija. Kokiomis poveikio priemonėmis įtakoti klientą? Komunikavimo samprata. Išgirsti, pasakyti ir prisiderinti. Darnos su klientu pasiekimas. Tarpasmeninę sąveiką užtikrinantys bendravimo dėsniai. Bendravimo kultūros psichologiniai aspektai. Psichologinė klausa. Nepanaudoto pardavimo galimybės. Retai taikomos taikytinos priemones.  Papildomi pardavimai.
  • Prieštaravimai – kada ir dėl ko jie iškyla. Prieštaravimų rūšys ir jų pasireiškimo formos. Prieštaravimų profilaktika ir įveikimo metodai.
  • Sudėtingos situacijos darbe su klientais. Streso valdymas. Konfliktai, jų sprendimo strategijos. Elgesio algoritmas sudėtingose situacijose. Kada ir kaip prisiimti atsakomybę, negadinant santykių su klientu ir nežeminant asmeninės savigarbos. Ar klientas visuomet teisus? Kaip atskirti piktnaudžiaujantį klientą ir elgesio algoritmas jų atžvilgiu.

Mokymų trukmė: 09:00-16:15 (8 akad. val.)  

Kiekvienas mokymų dalyvis gauna metodinę medžiagą ir dalyvio pažymėjimą.

Apmokėjimas pavedimu į Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų atsiskaitomąją sąskaitą Nr.LT197044060000308798, AB SEB bankas, kodas–70440. Įmonės kodas 110067639, PVM m.k. LT100676314. Raštu įspėjus apie neatvykimą, likus mažiau kaip 7 dienoms iki seminaro – grąžinama 50 % sumos. Neatvykus į seminarą ir raštu iš anksto apie tai neįspėjus – pinigai negrąžinami.