Internetinio seminaro mokymų temos:
Klientų prieštaravimų tipai ir priežastys. Kaip laiku ir tinkamai sureguoti į prieštaravimus. Kokius prevencinius veiksmus reikia atlikti ruošiantis susitikimui. Prieštaravimai dėl kainos. Kaip nustatyti tikrąsias prieštaravimų priežastis. |
Prieštaravimai dėl galimybių. Kaip įvertinti savo ir kliento galimybes. „Alternatyvų metodas“ ir jo taikymas. „Didesnio pyrago“ metodas ir kaip jį paruošti. Prieštaravimai dėl skirtingų suvokimų. 3 įgūdžiai, kuriuos galiu panaudoti jiems įveikti. |
Klientų manipuliacijos ir spaudimai. Kaip reaguoti į manipuliacijas. Savitvarda ir emocijų valdymas. „Reikalavimų įkainojimo“ metodas ir jo taikymas. Emociniai prieštaravimai. Kaip bendrauti su nusivylusiais klientais. „Kunigo metodas“ ir jo taikymas. Praktinės užduotys ir užduotys saviugdai. |
Mokymų nauda:
Sužinosite 4 klientų prieštaravimų būdus;
Išmoksite 4 prieštaravimų valdymo metodus;
Gebėsite naudotis 3 įgūdžiais bendraujant su klientais;
30 dienų konsultacijos el. paštu po seminaro.
Mokymus ves Darius Rupšlaukis - derybų ir pardavimų konsultantas.
Trukmė: 13:00-16:15 (4 akad. val.). Pertrauka: 14:30-14:45
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna išsamią seminaro metodinę medžiagą el. būdu ir el. dalyvio pažymėjimą.
Apmokėjimas pavedimu į Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų atsiskaitomąją sąskaitą Nr.LT197044060000308798, AB SEB bankas, kodas–70440. Įmonės kodas 110067639, PVM m.k. LT100676314.