MOKYMŲ TEMOS:
9.30 – 11.00
|
5 Pardavimų telefonu sėkmės faktoriai? Šaltų ir šiltų skambučių pokalbių planai. Pasiruošimas pokalbiui ir reikalingos informacijos rinkimas. Asmeniniai gebėjimai, baimės, balso valdymas ir klausa. Praktinės užduotys. |
11.00 – 11.15 | Kavos/arbatos pertrauka |
11.15 – 12.45 | Pokalbio telefonu valdymas ir uždarų klausimų pinklės. Atvirų ir riboto pasirinkimo klausimų algoritmai. Auksinių klausimų skrynelė. Kaip tinkamai įtraukti klientą į pokalbį ir pasiekti naudingus rezultatus. Privalumų klausimai ir klausimai „Va Bank“.Praktinės užduotys. |
12.45 – 13.30 | Pietų pertrauka |
13.30 – 15.00 | Kaip bendrauti su klientais, kurie vengia konkrečių atsakymų. Klientų manipuliacijos ir kaip jas neutralizuoti. Bendravimas telefonu su sudėtingais klientais. Pagrindiniai metodai: „Atviros durys“, „Kunigo“ ir „Mentoriaus“. Kaip juos taikyti praktikoje. Praktinės užduotys |
Į seminarą atsinešti: | Po 3-5 kontaktus klientų, kuriems norite parduoti.
|
Mokymus ves Darius Rupšlaukis - derybų ir pardavimų konsultantas.
Mokymų trukmė: 09:30-15:00 (6 akad. val.). Pertraukos 11:00- 11:15 ir 12:45-13:30
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą ir el. dalyvio pažymėjimą.
Apmokėjimas pavedimu į Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų atsiskaitomąją sąskaitą Nr.LT197044060000308798, AB SEB bankas, kodas–70440. Įmonės kodas 110067639, PVM m.k. LT100676314.