Renginiai

Akcija!
16 spalio, 2020

PENKI KLIENTŲ APTARNAVIMO SĖKMĖS FAKTORIAI IR PAPILDOMŲ PARDAVIMŲ SKATINIMAS. Spalio 16 d.

Praktiniai mokymai:

Klientų aptarnavimo psichologija. Klientų aptarnavimo etapai. Saviruoša ir stereotipų laužymas. 5 sėkmės faktoriai. Pirmojo kontakto sėkmės faktoriai. Prekės ar paslaugos pristatymo metodai. Aktyvus klausymasis ir klausimų formavimo technikos. Emociniai argumentavimo metodų aspektai. Praktinės užduotys.

Pardavėjo ir kliento kūno kalba. Kliento poreikių identifikavimas. Teigiamų požiūrių formavimas. Negatyvūs gestai ir jų eliminavimas iš savo kalbos. Nuotolinio bendravimo su klientu niuansai. Darbas su prieštaravimais. Kliento abejonių ir nuogąstavimų diagnozavimas ir pagrindinės jų įveikimo technologijos. Pagrindiniai prieštaravimų tipai ir priežastys. Savalaikės ir efektyvios reakcijos į klientų prieštaravimus. Praktinės užduotys.

Papildomų pardavimų skatinimas. Kaip nustatyti kliento poreikį papildomam pirkimui. 3-4 klausimų metodas. Leisti klientui rinktis. Kaip parduoti paliekant pozityvias emocijas. Intensyvi pardavimų treniruotė ir užduotys saviugdai.

Vieta

Apie vietą informuosime užsiregistravusius

Laikas

9:30-15:00

Kaina rūmų nariams

€100

Kaina

130.00 110.00

Dalyvių skaičius


MOKYMŲ TEMOS:

Klientų aptarnavimo psichologija. Klientų aptarnavimo etapai. Saviruoša ir stereotipų laužymas. 5 sėkmės faktoriai. Pirmojo kontakto sėkmės faktoriai. Prekės ar paslaugos pristatymo metodai. Aktyvus klausymasis ir klausimų formavimo technikos. Emociniai argumentavimo metodų aspektai. Praktinės užduotys.

Pardavėjo ir kliento kūno kalba. Kliento poreikių identifikavimas. Teigiamų požiūrių formavimas. Negatyvūs gestai ir jų eliminavimas iš savo kalbos. Nuotolinio bendravimo su klientu niuansai. Darbas su prieštaravimais. Kliento abejonių ir nuogąstavimų diagnozavimas ir pagrindinės jų įveikimo technologijos. Pagrindiniai prieštaravimų tipai ir priežastys. Savalaikės ir efektyvios reakcijos į klientų prieštaravimus. Praktinės užduotys.

Papildomų pardavimų skatinimas. Kaip nustatyti kliento poreikį papildomam pirkimui. 3-4 klausimų metodas. Leisti klientui rinktis. Kaip parduoti paliekant pozityvias emocijas. Intensyvi pardavimų treniruotė ir užduotys saviugdai.

Mokymus ves Darius Rupšlaukis - derybų ir pardavimų konsultantas.

Mokymų trukmė: 09:30-15:00 (6 akad. val.). Registracija 09:00-09:30 val. Pertraukos: 11:00-11:15; 12:45-13:30 (pietų pertrauka)
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna išsamią seminaro metodinę medžiagą ir dalyvio pažymėjimą.

Apmokėjimas pavedimu į Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų atsiskaitomąją sąskaitą Nr.LT197044060000308798, AB SEB bankas, kodas–70440. Įmonės kodas 110067639, PVM m.k. LT100676314.