Renginiai

26 kovo, 2020

NAUJŲ KLIENTŲ PAIEŠKA SOCIALINIUOSE TINKLUOSE. Nukeliama. Apie naują datą informuosime

TIKSLINĖ ĮGŪDŽIŲ TOBULINIMO PROGRAMA PARDAVIMO SPECIALISTAMS – KLIENTŲ „MEDŽIOTOJAMS“.
Programos tikslai: suprasti, sužinoti ir išmokti
• Kuo klientų „medžioklė“ panaši į medžioklę?

• Kaip atpažinti savo klientą socialiniuose tinkluose;
• Kaip parašyti ir užkalbinti, kad klientas jaustųsi išskirtinis;
• Kaip kurti ilgalaikį bendravimą – konsultavimą socialiniuose tinkluose.
PROGRAMA:

Kaip atpažinti tinkamą:
• Tinkamo mums kliento elgesio socialiniuose tinkluose aptarimas.

• Paieškos kriterijai: kuo domisi, kas tokie, kiek laiko juos stebėti?
Kas ir kada „medžioja“?
Paieška kaip įmonės įvaizdžio valdymo dalis. Atkaklumas, nuoseklumas, azartas (arba kiekvienas esame pardavėjas).

• Kokias žinutes siųsti, kieno vardu?
• Mūsų ambasadoriai. Patarėjai. Netikri (Fake) profiliai?
• Kada „medžiojame“? Laikas.
• Kaip „prieiti“ prie tinkamų žmonių socialiniuose tinkluose?

Kaip „parduoti“ mintį tapti klientu?
Kaip bendrauti toliau, kai pirko, kai nepirko?

Vieta

T. Kosciuškos g. 30, 01100 Vilnius

Laikas

Kovo 26 d., 9:00-16:00val.

Kaina rūmų nariams

€88

Kaina

120.00

Dalyvių skaičius

Turime

PAGRINDINĖS MOKYMŲ TEMOS

TIKSLINĖ ĮGŪDŽIŲ TOBULINIMO PROGRAMA PARDAVIMO SPECIALISTAMS – KLIENTŲ „MEDŽIOTOJAMS“.
Programos tikslai: suprasti, sužinoti ir išmokti
• Kuo klientų „medžioklė“ panaši į medžioklę?
• Kaip atpažinti savo klientą socialiniuose tinkluose;
• Kaip parašyti ir užkalbinti, kad klientas jaustųsi išskirtinis;
• Kaip kurti ilgalaikį bendravimą – konsultavimą socialiniuose tinkluose.
PROGRAMA:
Kaip atpažinti tinkamą:
• Tinkamo mums kliento elgesio socialiniuose tinkluose aptarimas.
• Paieškos kriterijai: kuo domisi, kas tokie, kiek laiko juos stebėti?
Kas ir kada „medžioja“?
• Paieška kaip įmonės įvaizdžio valdymo dalis. Atkaklumas, nuoseklumas, azartas (arba kiekvienas esame pardavėjas).
• Kokias žinutes siųsti, kieno vardu?
• Mūsų ambasadoriai. Patarėjai. Netikri (Fake) profiliai?
• Kada „medžiojame“? Laikas.
• Kaip „prieiti“ prie tinkamų žmonių socialiniuose tinkluose?
Kaip „parduoti“ mintį tapti klientu?
Kaip bendrauti toliau, kai pirko, kai nepirko?

Mokymų trukmė: 09:00-16:00 (8 akad. val.) Registracija 08:30-09:00 val. Kavos pertraukos: 10:30–10:45 ir 14:45-15:00, 12:15-12:45 (pietų pertrauka).

Kiekvienas mokymų dalyvis gauna mokomąją medžiagą ir dalyvio pažymėjimą.

PRANEŠĖJA

aiste-mazeikiene

Aistė Mažeikienė,

Verslo praktikė, organizacijų psichologė. Remdamasi įvairių organizacijų ir savo asmenine patirtimi, apibendrina praktines žinias bei padės rasti sprendimus, kaip ruoštis metiniam pokalbiui ir kaip elgtis jo metu, kad pasiekti teigiamų rezultatų, užtikrinančių darbinės veiklos tęstinumą ir planų bei tikslų įgyvendinimą.
Konsultuoja organizacijas ir veda praktinius mokymus 15 metų: nustato mokymosi poreikius, turi 9 metų patirtį specialistų ir vadovų atrankoje bei „galvų medžioklėje“, įdiegia su klientais dirbančių specialistų vertinimo sistemą organizacijose. atlieka kompetencijų įvertinimą, darbuotojų lojalumo, „slapto kliento“ tyrimus, įdiegia klientus aptarnaujančių darbuotojų vertinimo sistemą organizacijose.
Veda seminarus veiksmingos prezentacijos ir pardavimo, konsultavimo, vadovavimo, personalo valdymo ir darbo komandoje organizavimo temomis. Šalia verslo praktikos, dėsto privačiame universitete: „Vadovavimo psichologiją“, „Socialinę psichologiją“, „Retoriką“, „Bendravimo psichologiją“, „Teisės psichologiją“.
Aistės straipsniai organizacijų bei taikomosios psichologijos tematika publikuojami verslo, mokslo ir populiariuose leidiniuose (1999-2014). 2011 m. VGTU išleistas vadovėlis „Verslo derybos“.

RENGINIO PROGRAMA

9:00-10:30
I Mokymo sesija

10:30-10:45
Pertrauka

10:45-12:00
II Mokymo sesija

12:00-12:30
Pietų pertrauka

12:30-14:15
III Mokymo sesija

14:15:14:30
Pertrauka

14:30-16:00
IV Mokymo sesija