Renginiai

21 sausio, 2021

Motyvuojantys veiklos aptarimo ir tikslų formulavimo pokalbiai. Sausio 21d.

Mūsų mokymų metu bus atsakyta į šiuos klausimus:

  1. Kokia veiklos aptarimo pokalbių nauda man, kaip vadovui (-ei)?
  2. Kaip pokalbio pagalba nuolat ugdyti savo žmones ir tobulėti patiems?
  3. Kaip veiksmingiausiai vesti metinius veiklos aptarimo pokalbius? Kaip pradėti? Kaip motyvuoti? Kaip organizuoti susitikimus?
  4. Kaip suteikti ir priimti grįžtamąjį ryšį – informaciją apie darbinės veiklos ir asmeninių kompetencijų vertinimo rezultatus?
  5. Kaip aiškiai, konkrečiai, pamatuojamai bei motyvuojančiai suformuluoti tikslus bei uždavinius sau ir savo darbuotojams?

Seminaro metu lektorė, remdamasi įvairių organizacijų ir asmenine patirtimi, apibendrins praktines žinias bei padės rasti sprendimus, kaip ruoštis metiniam veiklos aptarimo ir tikslų formulavimo pokalbiui ir kaip elgtis jo metu, kad pasiekti naudingų rezultatų, užtikrinančių planų bei tikslų įgyvendinimą.

 

Vieta

Renginys vyks nuotoliniu būdu (ZOOM platforma)

Laikas

9:00-12:15

Kaina rūmų nariams

€55

Kaina

65.00

Dalyvių skaičius

Turime

PAGRINDINĖS INTERNETINIO SEMINARO TEMOS

Veiklos aptarimo ir tikslų formulavimo pokalbių tikslai ir vertė vadovui, darbuotojui, organizacijai:  Pokalbio tikslai ir nauda. Vadovo atsakomybė. Darbuotojo atsakomybė.

Pokalbio struktūra:

 Išankstinis darbuotojų informavimas apie pokalbį: kas, kur, kada?Pasiruošimas pokalbiui. Praktika vadovui:

Darbuotojo veiklos apžvalga. „Kritinių įvykių“ technika. Pasiruošimas pokalbiui.

Ką daryti tais atvejais, kai „nieko gero“ arba kai „viskas gerai“?

Tikslų iškėlimą ir asmeninį įsipareigojimą skatinančių klausimų pasirinkimas.

Pokalbio pradžia, kontakto užmezgimas.

Situacijos kontrolė: netikėtų reakcijų ir klausimų suvaldymas.

 Praėjusio laikotarpio aptarimas: gairės pokalbio vedėjui.

Pokalbio valdymo priemonės. Į ką atkreipti dėmesį?

Būsimo laikotarpio tikslų ir planų nustatymas.

Pokalbio užbaigimas susitarimais.

SMART(ER) modelio taikymas tikslų apibrėžimui. Praktinė užduotis ir tikslų testas: kuo remiantis ir kaip apibrėžti tikslus bei uždavinius?

Konkrečios rekomendacijos.

Internetinio seminaro trukmė: 09:00-12:15 (4 akad. val.) Pertrauka: 10:30–10:45

Kiekvienas internetinio seminaro dalyvis gauna mokomąją medžiagą el. būdu ir el. dalyvio pažymėjimą.

PRANEŠĖJA

aiste-mazeikiene

Aistė Mažeikienė,

Verslo praktikė, organizacijų psichologė. Remdamasi įvairių organizacijų ir savo asmenine patirtimi, apibendrina praktines žinias bei padės rasti sprendimus, kaip ruoštis metiniam pokalbiui ir kaip elgtis jo metu, kad pasiekti teigiamų rezultatų, užtikrinančių darbinės veiklos tęstinumą ir planų bei tikslų įgyvendinimą.
Konsultuoja organizacijas ir veda praktinius mokymus 15 metų: nustato mokymosi poreikius, turi 9 metų patirtį specialistų ir vadovų atrankoje bei „galvų medžioklėje“, įdiegia su klientais dirbančių specialistų vertinimo sistemą organizacijose. atlieka kompetencijų įvertinimą, darbuotojų lojalumo, „slapto kliento“ tyrimus, įdiegia klientus aptarnaujančių darbuotojų vertinimo sistemą organizacijose.
Veda seminarus veiksmingos prezentacijos ir pardavimo, konsultavimo, vadovavimo, personalo valdymo ir darbo komandoje organizavimo temomis. Šalia verslo praktikos, dėsto privačiame universitete: „Vadovavimo psichologiją“, „Socialinę psichologiją“, „Retoriką“, „Bendravimo psichologiją“, „Teisės psichologiją“.
Aistės straipsniai organizacijų bei taikomosios psichologijos tematika publikuojami verslo, mokslo ir populiariuose leidiniuose (1999-2014). 2011 m. VGTU išleistas vadovėlis „Verslo derybos“.

RENGINIO PROGRAMA

9:00-10:30
I Mokymo sesija

10:30-10:45
Pertrauka

10:45-12:00
II Mokymo sesija