Renginiai

14 gruodžio, 2022

Mobingas darbo aplinkoje. Psichologinės pagalbos sau ir kitam aspektai, gruodžio 14 d.

Rekomenduojame

  1. Atpažinimas. Mobingo darbo aplinkoje reiškinys ir fizinės bei psichologinės pasekmės.

Sąlygos tarpti mobingui. Kur, kodėl ir kada atsiranda?

Mobingas ir psichologinis smurtas – kuo skiriasi? Kas yra mobingas, o kas – ne?

“Mobingo veikėjai“: „auka“, “puolėjas – pirmo plano aktorius“, „režisierius”, “žiūrovai”.

Į kokius žmones lengviau „nukreipti“ mobingą? Grėsmė kitokiems žmonėms, naujokams, nemokantiems atsikirsti.
Fizinės ir psichologinės pasekmės mobingą patyrusiam asmeniui.

  1. Psichologinės pagalbos sau ir kitam aspektai. Kokios darbuotojų teisės, susiję su psichologiniu smurtu? Kokia vadovo ir kiekvieno iš mūsų atsakomybė? Organizacijos atsakomybė ir įpareigojimai.

Atmintinė mobingo „aukai“. Kada verta „nepasiduoti“? Ką pritaikysime mes?

Atmintinė sau: ar aš pats nenaudoju mobingo?

  1. Prevencija ir intervencija. Pavyzdžiai, kaip organizacijose kovojame su psichologiniu smurtu darbovietėje. Rekomendacijos.

Kokia rizika, kai kolektyvo nariai prisijungia prie „Žiūrovų?“

Diskusija: kas tinka mums? Supervizijų, mediacijos, konkrečių probleminių situacijų sprendimas ir metodų aptarimas.

Sprendimai. Kaip užkirsti kelią netoleruojamam elgesiui organizacijoje?

Organizacinės kovos su mongu strategija ir taktika: „Etikos kodeksai“, „Laimės darbo komitetai“, „ambasadoriai“ komandose ir kiti pavyzdžiai.

Mokymų kaina yra 100 Eur. (PVM – 17,36 Eur. įskaičiuotas).

Vieta

Renginys vyks nuotoliniu būdu (ZOOM platforma)

Laikas

9:00-12:15

Kaina

100.00

Dalyvių skaičius

Turime

  • Pagrindiniai klausimai:
    • Kodėl žmonės naudoja mobingą? Priežastys ir kaip jas sumažinti?
    • kas yra mobingas mūsų darbe, o kas juo nelaikoma?
    • kaip jį atpažinti, kaip su juo kovoti?
    • kaip reaguoti, pastebėjus netoleruotiną elgesį?
    • ką galėtume padaryti mes patys, kad sumažinti riziką patirti mobingą darbe?
    • kaip darbuotojas, kurio atžvilgiu taikomas mobingas, turėtų elgtis?

    Programa

  1. Atpažinimas. Mobingo darbo aplinkoje reiškinys ir fizinės bei psichologinės pasekmės.

Sąlygos tarpti mobingui. Kur, kodėl ir kada pasireiškia?

Mobingas ir psichologinis smurtas – kuo skiriasi? Kas yra mobingas, o kas – ne?

“Mobingo veikėjai“: „auka“, “puolėjas – pirmo plano aktorius“, „režisierius”, “žiūrovai”.

Į kokius žmones lengviau „nukreipti“ mobingą? Grėsmė kitokiems žmonėms, naujokams, nemokantiems atsikirsti.
Fizinės ir psichologinės pasekmės mobingą patyrusiam asmeniui.

  1. Psichologinės pagalbos sau ir kitam aspektai. Kokios darbuotojų teisės, susiję su psichologiniu smurtu? Kokia vadovo ir kiekvieno iš mūsų atsakomybė? Organizacijos atsakomybė ir įpareigojimai.

Atmintinė mobingo „aukai“. Kada verta „nepasiduoti“? Ką pritaikysime mes?

Atmintinė sau: ar aš pats nenaudoju mobingo?

  1. Prevencija ir intervencija. Pavyzdžiai, kaip organizacijose kovojame su psichologiniu smurtu darbovietėje. Rekomendacijos.

Kokia rizika, kai kolektyvo nariai prisijungia prie „Žiūrovų?“

Diskusija: kas tinka mums? Supervizijų, mediacijos, konkrečių probleminių situacijų sprendimas ir metodų aptarimas.

Sprendimai. Kaip užkirsti kelią netoleruojamam elgesiui organizacijoje?

Organizacinė kovos su mobingu strategija ir taktika: „Etikos kodeksai“, „Laimės darbe komitetai“, „ambasadoriai“ komandose ir kiti pavyzdžiai.

Kiekvienas internetinio seminaro dalyvis gauna mokomąją medžiagą el. būdu ir el. dalyvio pažymėjimą.

PRANEŠĖJA

Aistė Mažeikienė,

Verslo praktikė, organizacijų psichologė. Remdamasi įvairiomis organizacijomis ir savo asmenine patirtimi, apibendrina praktines žinias bei sprendimus, kaip ruoštis metiniam pokalbiui ir kaip jo metu, kad būtų pasiekta rezultatų, užtikrinančių teigiamų darbų tęstinumą ir planų bei tikslų įgyvendinimą.
Konsultuoja organizacija ir veda praktinius mokymus 15 metų: nustato mokymosi poreikius, turi 9 metų patirties specialistų ir vadovų atrankoje bei „galvų medžioklėje“, įdiegta su klientais dirbančių specialistų vertinimo sistemos organizacijose. atlieka kompetencijų įvertinimą, darbuotojų lojalumo, „slapto kliento“ tyrimus, įdiegia klientų aptarnaujančių darbuotojų vertinimo sistemos organizacijas.
Veda seminarus veiksmingos prezentacijos ir pardavimo, konsultavimo, vadovavimo, personalo valdymo ir darbo komandoje organizavimo temomis. Šalia verslo praktikos, dėsto privačiame universitete: „Vadovavimo psichologiją“, „Socialinę psichologiją“, „Retoriką“, „Bendravimo psichologiją“, „Teisės psichologiją“.
Aistės straipsnių organizacijų bei taikomosios psichologijos tematika publikuojama verslo, mokslo ir populiariuose leidiniuose (1999-2014). 2011 m. VGTU išleistas vadovėlis „Verslo derybos“.

RENGINIO PROGRAMA

9:00-10:30
I Mokymo sesija

10:30-10:45
Pertrauka

10:45-12:15
II Mokymo sesija