Add Your Heading Text Here

Matoma įmonė: vadovų ir darbuotojų komunikacijos galia

Vieta:

ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas ir online

Laikas:

9:00 – 13:00

Kviečiame dalyvauti mokymuose: „Matoma įmonė: vadovų ir darbuotojų komunikacijos galia“

Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmai, bendradarbiaudami su ISM Vadybos ir ekonomikos universitetu ir Enterprise Europe Network Lietuva, kviečia Lietuvos MVĮ dalyvauti mokymuose: Matoma įmonė: vadovų ir darbuotojų komunikacijos galia“.

Šiandien įmonės matomumas ir įvaizdis tampa naująja reputacijos valiuta. Vien organizacijos paskyrų komunikacijos nebepakanka – tiek komerciniai, tiek moksliniai tyrimai rodo, kad būtent vadovų ir darbuotojų asmeninė komunikacija gali reikšmingai prisidėti prie įmonės reputacijos, talentų pritraukimo ir pasitikėjimo stiprinimo.

Vis dėlto dauguma organizacijų susiduria su iššūkiu: nuo ko pradėti ir kaip tai daryti tikslingai? Socialiniai tinklai, ypač „LinkedIn“, tampa pagrindine platforma, kurioje formuojamas tiek individualus, tiek organizacinis įvaizdis.

Mokymų metu dalyviai:

  • Supras, kodėl asmeninė vadovų ir darbuotojų komunikacija yra svarbi šiuolaikinės organizacijos reputacijos dalis;
  • Išmoks, kaip tikslingai naudoti socialinius tinklus asmeniniam ir organizacijos matomumui stiprinti;
  • Sužinos, kaip kurti įtaigų „LinkedIn“ profilį ir turinį, atitinkantį profesinį vaidmenį bei organizacijos įvaizdį;
  • Išmoks, kaip organiškai dalintis įmonės turiniu bei kurti savąjį;
  • Susikurs asmeninės komunikacijos planą, padedantį tapti matomu ir autentišku ambasadoriumi, prisidedančiu prie įmonės tikslų.

Data: lapkričio 21 d.

Laikas: 9:00 – 13:00

Vieta: ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas ir online

Registracija: https://forms.cloud.microsoft/e/iqJ7qDbnQ3

 

Lektorė:

Dr. Dominyka Venciūtė – ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto profesorė, Verslo vadybos ir rinkodaros bei Tarptautinės rinkodaros ir vadybos programų direktorė, asmeninių prekių ženklų vystymo ir mokymų įmonės „Persona Cognita“ įkūrėja ir konsultantė, darbdavio rinkodaros agentūros „The Promise“ bendraįkūrėja. Dominyka yra viena žinomiausia Lietuvoje asmeninių prekių ženklų vystymo ir darbuotojų ambasadorystės eksperčių. Su rinkodara įvairiuose kontekstuose susidurianti daugiau nei 10 metų, šiandien ji konsultuoja rinkodaros ir komunikacijos klausimais bei padeda profesionalams vystyti asmeninius prekių ženklus, o įmonėms – kurti vadovų ir darbuotojų ambasadorystės programas ir darbdavio įvaizdžio strategijas. Asmeninių prekių ženklų galia Dominyka susidomėjo 2016-aisiais, rašydama disertaciją apie rinkodaros socialiniuose tinkluose įtaką naujų įmonių veiklos rezultatams. Šiandien jos tyrimai yra publikuojami prestižiniuose moksliniuose žurnaluose, tokiuose kaip Journal of Brand Management, Journal of Product and Brand Management, Journal of Retailing and Consumer Services ir kituose.

 

PASTABA: Tam, kad registracija būtų patvirtinta ir mokymuose dalyvautumėte nemokamai, turite atitikti šiuos kriterijus:

  • Įmonė negali patirti finansinių sunkumų,
  • Įmonė turi vykdyti fizinę veiklą Vakarų ir Vidurio Lietuvoje.

Siekiant patikrinti įmonės atitiktį reikalavimams bei galėti užregistruoti valstybės pagalbą, reikalinga užpildyti dokumentus:

  • Vienos įmonės deklaracija,
  • SVV deklaraciją,
  • Sutikimas dėl gautų paslaugų.

SVARBU: Dalyvių skaičius ribotas. Vieta į mokymus patvirtinama užpildžius valstybės pagalbos dokumentus ir gavus patvirtinimą.

Mokymai dalinai finansuojami Europos Sąjungos projekto „Industry 4.0 Lab platforma: DI4LithuanianID“ lėšomis.

Kontaktai papildomai informacijai

Atsakingas asmo

Telefono nr.

El. paštas