Bijodami konfliktų, susierzinusių ir nepatenkintų klientų, vengiame bendravimo su jais, nesprendžiame jų problemų ir taip konfliktus tik didiname. Tinkamai bendraudami su nepatogiais klientais, mes tobulėjame kaip profesionalai, ženkliai padidiname savo veiklos efektyvumą, o buvę, atrodo, iš pradžių neigiamai nusiteikę klientai, tampa geriausiais partneriais ar net draugais.
Rekomenduojame seminarą, kuris vyks spalio 9 d.
Vieta:
Renginys vyks nuotoliniu būdu (ZOOM platforma)Laikas:
9-12.15Kaina rūmų nariams:
80 EURNuolaidos kodas:
nariamsKaina:
90 EURMėgstame diskutuoti, ar klientas visuomet teisus, ir, jei neteisus, tuomet atsakomybę už konfliktą „permetame“ klientui, ramindami save ir kolegas, kad „yra juk ir normalių klientų“. Deja, toks požiūris užkerta kelią mūsų galimybėms išspręsti situacijas ir pasiekti aukštesnių rezultatų. Svarbu yra keisti požiūrį, prisiimti atsakomybę pagal principą: „klientas gali elgtis kaip nori, aš privalau elgtis teisingai“. Seminare mokysimės tai taikyti praktikoje.
Bendravimo su sudėtingais klientais meistriškumas pasireiškia sugebėjimu taikyti platų spektrą nestandartinių technikų, leidžiančių nestandartines situacijas paversti teigiamais rezultatais.
Mokymus ves Juris Belte – charizmatiškas, pozityvus ir didžiulę mokymų vedimo patirtį turintis lektorius. Aukštąjį vadybos ir socialinės psichologijos išsilavinimą Vilniaus ir Daugpilio universitetuose įgijęs lektorius, save sėkmingai realizuoja dėstydamasis vadybinėmis psichologinėmis temomis Juris Belte visa gera nuotaika ir puiki auditorijos valdymo technika, mokymai atliekami kitokiais, kartais ir puikiais metodais, supažindinama su svarbiausiais temos aspektais kitaip.
PAGRINDINĖS MOKYMŲ TEMOS
Kas yra sudėtingas klientas? Kokios būna probleminės situacijos darbe su klientais? Probleminio kliento samprata.
Ar klientas visuomet teisus? Piktnaudžiavimas – identifikavimas ir tinkamas elgesys esant piktnaudžiavimo elementams.
Sudėtingų situacijų profilaktika. Psichologiniai bendravimo dėsniai, užtikrinantys į partnerystę orientuotą komunikaciją. Transakcinės analizės taikymas sąveikoje.
Emocijų ir streso valdymas konfliktų metu.
Konfliktiškas klientas. Pretenzijos, kaltinimai ir įžeidinėjimai. Konfliktų anatomija. Konfliktų dalykinis ir psichologinis lygmuo. Konfliktų valdymo strategijos ir technikos. 12 efektyviausių taikytinų konfliktų suvaldymo metodų.
Manipuliacijos iš klientų puses. Jų atpažinimas ir neutralizavimas. Antimanipuliavimo technikos.
Darbas su sudėtinga auditorija. Provokacijos viešų pristatymų metu. Profilaktiniai ir situaciniai neutralizavimo metodai.
Dalyvių išsakytų sudėtingų situacijų analizė ir aptarimas.
Kiekvienas mokymų dalyvis gauna el. metodinę medžiagą ir el. dalyvio pažymėjimą.
Apmokėjimas pavedimu į Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų atsiskaitomąją sąskaitą Nr.LT19 7044 0600 0030 8798, AB SEB bankas, kodas–70440. Įmonės kodas 110067639, PVM kodas LT100676314.
Kontaktai papildomai informacijai
Atsakingas asmo
Telefono nr.
El. paštas