Maloniai kviečiame į mokymus, kurie vyks 2025 m. vasario 19 d.
Komunikacijos meistriškumo dirbtuvės – unikalus praktinių mokymų formatas, pagrįstas Harvardo universitete sukurta metodika, padedančia užtikrinti reikalingus pokyčius tiek asmeninėje, tiek organizacijos erdvėje.
Šios dirbtuvės suteiks Jums įrankius ir įgūdžius, kad galėtumėte:
Kodėl verta dalyvauti?
Kai susiduriame su didele įtampa, trūksta laiko, o emocijos verda, dažnai grįžtame prie senų, neveiksmingų įpročių. Šios dirbtuvės siūlo unikalų mokymosi metodą, kuris padeda ugdyti įgūdžius, veikiančius sudėtingose situacijose, ir leidžia kryptingai panaudoti emocijas efektyviam problemų sprendimui. Dirbtuvėse dirbsite su pateiktais ir realiais asmeninių pokalbių atvejais, kuriuos patys parengsite, padedant lektorei. Tai padės atrasti naujus veikimo būdus bei ugdys kasdienių problemų sprendimo įgūdžius.
Ko tikėtis?
Kaip sakė vienas iš buvusių dalyvių:
,,Šios dirbtuvės padarė proveržį mano gyvenime ir karjeroje’’
Dalyvių grupė: profesionalai, siekiantys gerinti problemų sprendimo ir bendravimo įgūdžius.
Registruokitės jau dabar – vietų skaičius ribotas!
Vieta:
T. Kosciuškos g. 30, VilniusLaikas:
2025 m. vasario 19 d. 9-16.30Kaina:
190 EURLektorius:
Gražina Mongirdienė yra konsultacinės įmonės „Elgesio dizainas“ steigėja ir vadovė. Ji turi daugiau nei 20 metų konsultavimo patirtį ir yra Europos Komisijos nacionalinė ekspertė organizacijų vystymo srityje. Gražina yra akredituota Nacionalinio verslo konsultantų tinklo konsultantė, Tarptautinės fasilitatorių asociacijos (IAF) ir Suaugusiųjų švietimo asociacijos narė. Jos kompetencijos apima efektyvią komunikaciją, strategijos kūrimą, organizacijų vystymą, organizacinės kultūros formavimą bei strateginę informacijos ir personalo vadybą.
„
Šiuolaikinėje organizacijoje gebėjimas suburti žmones su skirtingomis nuomonėmis bendram tikslui yra viena svarbiausių lyderystės kompetencijų. Ar pastebėjote, kad net geriausiai apgalvoti organizacijos planai dažnai stringa ne dėl idėjų trūkumo, o dėl neveiksmingų pokalbių? Pokalbis – tai pagrindinė erdvė, kurioje gimsta sprendimai, sprendžiami konfliktai ir kuriamas tarpusavio pasitikėjimas. Tačiau kaip užtikrinti, kad pokalbis būtų ne tik veiksmingias, bet ir keltų mažiau streso?
Atsakymas slypi dviejuose esminiuose klausimuose:
1️. Kaip kalbėti ir veikti konkrečiose situacijose, kad užtikrinčiau aiškų, konstruktyvų bendravimą ir produktyvų bendradarbiavimą?
2️. Kokie principai turėtų vadovauti mano žodžiams bei veiksmams, kad pasiekti rezultatai būtų ne tik aukštos kokybės, bet ir ilgalaikiai?
Kiekvienas internetinio seminaro dalyvis gauna išsamią metodinę medžiagą el. būdu ir el. dalyvio pažymėjimą.
Kontaktai papildomai informacijai
Atsakingas asmo
Telefono nr.
El. paštas