Renginiai

spalio 29, 2019

Kaip pateikti pirkėjui pasiūlymus, nuo kurių jis nepajėgtų atsisakyti? (,,Mafijos pasiūlymas“)

Kiekvienas privalo žinoti, kad pats geriausias pinigų šaltinis – pardavimai. Kuo daugiau ir pelningiau parduodama, tuo stipresnių finansinių galių įgauna verslas ar kita produktyvi veikla.

Kviečiame dalyvauti 8 seminarų ciklo įvadiniame seminare, kuriame sužinosite sėkmingų pardavimų algoritmus.

Vieta

T. Kosciuškos 30, 00110 Vilnius

Laikas

15:00-16:30

Kaina rūmų nariams

€9

Kaina

19.00

Dalyvių skaičius

Turime

RENGINIO APRAŠYMAS

Seminarą ves Rimvydas Jasinavičius - Turtėjimo Akademijos įkūrėjas, investitorius, verslo konsultantas, MRU profesorius.

Kiekvienas privalo žinoti, kad pats geriausias pinigų šaltinis – pardavimai. Kuo daugiau ir pelningiau parduodama, tuo stipresnių finansinių galių įgauna verslas ar kita produktyvi veikla.
Tačiau šiuolaikiniame ir konkurencingame pasaulyje daugelis susiduria su įvairiausiomis kliūtimis, ribojančiomis pardavimų apimtis ir jų pelną.
Dažniausiai pirkėjų sprendimą kažką pirkti lemia reikiamo produkto vertės ir jo kainos santykis. Kai suvokiama produkto vertė ženkliai lenkia jo konkurencinę kainą, pirkimai vyksta neišvengiamai. Toks atvejis pardavėjų bendruomenėje vadinamas „Mafijos pasiūlymu“. Tai reiškia, kad pirkėjas, atsisakydamas nuo jam pateikto produkcijos varianto, sukels sau ypatingą žalą ar pavojų. Todėl jis būtinai nuspręs tokį pirkinį įsigyti.
Prasti pardavėjai (o tokių yra gana daug mūsų verslo įmonėse) dažniausiai potencialius pirkėjus vilioja įvairiausiomis kainų nuolaidomis ar mokėjimų už įgytą produkciją atidėjimais. Abu šie būdai ženkliai sumažina savuosius pinigus (pridėtinę vertę), kurie retai kompensuojami įvykusiu pardavimų skaičiaus padidėjimu.
Išmanūs pardavėjai elgiasi priešingai. Jie pateikia pasiūlymus taip, kad potencialus pirkėjas įsitikintų ypatingąja nauda, kurią suteiks jam siūlomos produkcijos įsigijimas. Tokiu būdu jie „nušauna du zuikius“: ir padidina pardavimų skaičių, ir užsitikrina gerą tų pardavimų maržą.
Tokie pardavėjų veiksmai atliekami pagal specialiai paruoštus ir ilgalaikėje praktikoje pasitvirtinusius pardavimo proceso algoritmus.
Naudojant tokius algoritmus, praktiškai be jokių papildomų išlaidų galima pasididinti savo produkcijos pardavimų vertę nuo 20% iki 50% kasmet.