Renginiai

17 gegužės, 2022

KAIP DRAUGAUTI SU KLIENTŲ PRIEŠTARAVIMAIS. Gegužės 17 d.

Seminaro metu sužinosite: klientų prieštaravimų tipus, kaip laiku ir tinkamai sureguoti į prieštaravimus, kokius prevencinius veiksmus reikia atlikti ruošiantis susitikimui. Prieštaravimai dėl kainos. Kaip nustatyti tikrąsias prieštaravimų priežastis. Prieštaravimai dėl galimybių. Kaip įvertinti savo ir kliento galimybes. „Alternatyvų metodas“ ir jo taikymas.  „Didesnio pyrago“ metodas ir kaip jį paruošti. Prieštaravimai dėl skirtingų suvokimų. 3 įgūdžiai, kuriuos galiu panaudoti jiems įveikti. Klientų manipuliacijos ir spaudimai. Kaip reaguoti į manipuliacijas. Savitvarda ir emocijų valdymas. „Reikalavimų įkainojimo“ metodas ir jo taikymas. Emociniai prieštaravimai. Kaip bendrauti su nusivylusiais klientais. „Kunigo metodas“ ir jo taikymas.

Seminaro nauda:

Teorinės ir praktinės žinios išbandytos pardavimuose;

Sužinosite 4 klientų prieštaravimų būdus;

Išmoksite 4 prieštaravimų valdymo metodus;

Gebėsite naudotis 3 įgūdžiais bendraujant su klientais;

30 dienų konsultacijos el.paštu po seminaro.

Seminarą veda: DerybosLT saviugdos treneris Darius Rupšlaukis

 

Vieta

T. Kosciuškos g. 30, Vilnius

Laikas

09:30-15:00

Kaina

120.00

Dalyvių skaičius


MOKYMŲ TEMOS:

09.30 – 11.00 Klientų prieštaravimų tipai ir priežastys. Kaip laiku ir tinkamai sureguoti į prieštaravimus. Kokius prevencinius veiksmus reikia atlikti ruošiantis susitikimui. Prieštaravimai dėl kainos. Kaip nustatyti tikrąsias prieštaravimų priežastis. Praktinės užduotys.
11.00– 11.15 Kavos/arbatos pertrauka
11.15 – 12.45 Prieštaravimai dėl galimybių. Kaip įvertinti savo ir kliento galimybes. „Alternatyvų metodas“ ir jo taikymas.  „Didesnio pyrago“ metodas ir kaip jį paruošti. Prieštaravimai dėl skirtingų suvokimų. 3 įgūdžiai, kuriuos galiu panaudoti jiems įveikti. Praktinės užduotys.
12.45 – 13.15 Pietūs
13.15 – 14.45 Klientų manipuliacijos ir spaudimai. Kaip reaguoti į manipuliacijas. Savitvarda ir emocijų valdymas. „Reikalavimų įkainojimo“ metodas ir jo taikymas. Emociniai prieštaravimai. Kaip bendrauti su nusivylusiais klientais. „Kunigo metodas“ ir jo taikymas.  Praktinės užduotys ir užduotys saviugdai.

              Mokymus ves Darius Rupšlaukis - derybų ir pardavimų konsultantas.

Mokymų trukmė: 09:30-15:00 (6 akad. val.). Pertraukos 11:00- 11:15 ir 12:45-13:30
Kiekvienas seminaro dalyvis gauna seminaro medžiagą ir el. dalyvio pažymėjimą.

Apmokėjimas pavedimu į Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų atsiskaitomąją sąskaitą Nr.LT197044060000308798, AB SEB bankas, kodas–70440. Įmonės kodas 110067639, PVM m.k. LT100676314.