Renginiai

18 gegužės, 2023

„Įtaigus komandos prisistatymas ir sklandus bendradarbiavimas parodose“, gegužės 18 d.

Rekomenduojame

I.„Apšilimas“: kas svarbiausia dirbant atstovu parodoje?

II.Konkrečių pristatymo įgūdžių treniruotės.

Asmeninis prisistatymas ir pagarbos auditorijai (susidomėjusiems lankytojams ir tiesiog „praeiviams“) demonstravimas. Kada ir kaip užkalbinti? Kaip prisistatyti? Kaip valdyti, kai susidomėjusiųjų – daug? („Eilių valdymas“)

Organizacijos pristatymas. Bendra informacija apie bendrovę. Išskirtinės savybės, privalumai.

Nauda klausytojui, susidomėjusiam asmeniui. Emocionalus įvaizdis.

Informacijos suteikimas „neapsinuodijant“ žmonėmis.

Padėka už dėmesį ir išreiškimas noro toliau bendrauti. Kontaktų gavimas.

III.Darbas su susidomėjusiųjų poreikiais, klausimais ir replikomis – sudėtingų situacijų valdymas.

Kaip įsitikinti, kad parodos lankytojai taps klientais? Praktinės užduotys.

IV.Sklandi komandos komunikacija – bendradarbiavimui.

Darbo organizavimas, kai yra daug potencialių klientų. Eilių valdymas. Informacijos – žinios supratimo trukdžiai ir jų išvengimas komandoje. Nuovargio prevencija, darbingumo palaikymas.

Komandos „energizavimas“. Bendradarbiavimo komandoje parodos metu susitarimai. Kaip pasiskirstyti vaidmenimis?

Kas atsako už informacinę medžiagą?

Kas pristato kainas? Ir kiti mūsų darbai.

Seminaro apibendrinimo veiksmų planu.

Mokymų kaina yra 100 Eur. (PVM – 17,36 Eur. įskaičiuotas). Rūmų nariams kaina yra 90 Eur. (PVM – 15,62 Eur. įskaičiuotas).

Vieta

Renginys vyks nuotoliniu būdu (ZOOM platforma)

Laikas

9:00-12:15

Kaina

100.00

Dalyvių skaičius

Turime

    1. PROGRAMA

    I.„Apšilimas“: kas svarbiausia dirbant atstovu parodoje?

    II.Konkrečių pristatymo įgūdžių treniruotės.

    • Asmeninis prisistatymas ir pagarbos auditorijai (susidomėjusiems lankytojams ir tiesiog “praeiviams”) demonstravimas.

    Kada ir kaip užkalbinti?

    Kaip prisistatyti?

    Kaip valdyti situaciją, kai susidomėjusiųjų – daug? (“Eilių valdymas”)

    • Organizacijos pristatymas. Bendra informacija apie bendrovę. Išskirtinės savybės, privalumai.
    • Nauda klausytojui, susidomėjusiam asmeniui.
    • Emocionalus įvaizdis.
    • Informacijos suteikimas „neapsinuodijant“ žmonėmis.
    • Padėka už dėmesį ir išreiškimas noro toliau bendrauti. Kontaktų gavimas.

    III.Darbas su susidomėjusiųjų poreikiais, klausimais ir replikomis – sudėtingų situacijų valdymas.

    Kaip įsitikinti, kad parodos lankytojai taps klientais? Praktinės užduotys.

    IV.Sklandi komandos komunikacija - bendradarbiavimui.

    Darbo organizavimas, kai yra daug potencialių klientų. Eilių valdymas. Informacijos - žinios supratimo trukdžiai ir jų išvengimas komandoje. Nuovargio prevencija, darbingumo palaikymas.

    Komandos „energizavimas“.

    Bendradarbiavimo komandoje parodos metu susitarimai. Kaip pasiskirstyti vaidmenimis?

    Kas atsako už informacinę medžiagą?

    Kas pristato kainas? Ir kiti mūsų darbai.

    Seminaro apibendrinimas veiksmų planu.

    1. Kiekvienas internetinio seminaro dalyvis gauna mokomąją medžiagą el. būdu ir el. dalyvio pažymėjimą.

PRANEŠĖJA

Aistė Mažeikienė,

Verslo praktikė, organizacijų psichologė. Remdamasi įvairiomis organizacijomis ir savo asmenine patirtimi, apibendrina praktines žinias bei sprendimus, kaip ruoštis metiniam pokalbiui ir kaip jo metu, kad būtų pasiekta rezultatų, užtikrinančių teigiamų darbų tęstinumą ir planų bei tikslų įgyvendinimą.
Konsultuoja organizacija ir veda praktinius mokymus 15 metų: nustato mokymosi poreikius, turi 9 metų patirties specialistų ir vadovų atrankoje bei „galvų medžioklėje“, įdiegta su klientais dirbančių specialistų vertinimo sistemos organizacijose. atlieka kompetencijų įvertinimą, darbuotojų lojalumo, „slapto kliento“ tyrimus, įdiegia klientų aptarnaujančių darbuotojų vertinimo sistemos organizacijas.
Veda seminarus veiksmingos prezentacijos ir pardavimo, konsultavimo, vadovavimo, personalo valdymo ir darbo komandoje organizavimo temomis. Šalia verslo praktikos, dėsto privačiame universitete: „Vadovavimo psichologiją“, „Socialinę psichologiją“, „Retoriką“, „Bendravimo psichologiją“, „Teisės psichologiją“.
Aistės straipsnių organizacijų bei taikomosios psichologijos tematika publikuojama verslo, mokslo ir populiariuose leidiniuose (1999-2014). 2011 m. VGTU išleistas vadovėlis „Verslo derybos“.

RENGINIO PROGRAMA

9:00-10:30
I Mokymo sesija

10:30-10:45
Pertrauka

10:45-12:15
II Mokymo sesija