Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų atstovai viešėjo Japonijoje, kur ieškojo naujų eksporto galimybių, dalyvavo Lietuvos – Japonijos draugystės šimtmečio renginyje ir apsilankė „DesignArt TOKYO 2022” renginiuose

Spalio 20-31 dienomis, pagal projektą WE ARE BALTIC KLASTERIO EKSPORTO PLĖTRA, į komandiruotę Japonijoje vyko Vilniaus PPAR projektų valdymo skyriaus vadovė, WE ARE BALTIC KLASTERIO EKSPORTO PLĖTRA projekto fasilitatorė, Jolanta Lapinskaitė-Vaitulionienė ir projekto koordinatorė, Kristina Baranauskienė.
Kelionės tikslas - susitikti su potencialiais „We are Baltic“ klasterio, orientuoto į HoReKa sektorių klientais ir užsakovais, pristatyti klasterio įmonių gaminamą produkciją, aplankyti „DesignArt TOKYO 2022“, sudalyvauti susitikime su „EU-Japan Center for industrial Cooperation“, taip pat sudalyvauti Lietuvos - Japonijos draugystės šimtmečio renginyje. Komandiruotės metu buvo siekiama pristatyti „We are Baltic“ klasterio veiklą ir išsiaiškinti gaminamos produkcijos eksportavimo galimybes Japonijoje.

„Japonijos rinka yra labai didelė, tiek pasiūlos, tiek paklausos atžvilgiu, taip pat ypatingai reikli, pilna tradicijų ir taisyklių. Japonija - atvira kiekvienai kokybiškai pagamintai ir iki smulkiausių detalių apgalvotai prekei. Jei europietis atkreips dėmesį į kokybę, tai japonui labai svarbu bus ir gaminio istorija, gamybos būdas, medžiagiškumas, įpakavimas bei pateikimas. Atitikus minėtus kriterijus, Lietuvoje gaminama produkcija taip pat turi daug šansų pakliūti į Japonijos rinką. Galime pasidžiaugti, kad ,,We are Baltic“ klasterio narė VšĮ „Audimo manufaktūra“ (prekės ženklas NYTYS) jau eksportuoja savo gaminius į Japonijos rinką ir plečia klientų ratą.“, - apie Japonijos rinkos specifiką kalba Rūmų projektų valdymo skyriaus vadovė, Jolanta Lapinskaitė - Vaitulionienė.

Vizito metu vyko susitikimas su „EU - Japan Center for industrial Cooperation“ organizacija, kuri padeda įveikti pirmuosius žingsnius žengiant į Japonijos rinką. Daug naudingų patarimų susitikimo metu pateikė Fabrizio Mura „EEN Japan“, „GNSS Asia“ ir „Space Japan“ komandos vadovas, taip pat pažadėjo susisiekti su klasterio nariais dėl tolimesnio bendradarbiavimo, ieškant eksporto galimybių Japonijos rinkoje.

„We are Baltic“ klasteris veikia mados ir dizaino sektoriuje ir yra orientuotas į HoReCa sektorių.

Kelionės programa:
„DesignArt TOKYO 2022“ renginių lankymas
Susitikimas su EU-Japan Center for industrial Cooperation (Fabrizio Mura EEN Japan, GNSS Asia ir Space Japan komandos vadovas, Denis Ledent verslo paramos koordinatorius, Mark Rijnties EEN Japan, Europos grupės projektų vadovas)
Dalyvavimas Lietuvos - Japonijos draugystės šimtmečio renginyje kartu su Lietuvos delegacija ir Lietuvos ministre pirmininke Ingrida Šimonyte.
Susitikimas su parduotuvės „Sempre Home“, kuri prekiauja ES gamybinių įmonių produkcija skirta namams ir interjerams, atstove, dėl galimybės prekiauti klasterio narių gaminama produkcija.
