Verslo misija Jungtinėse Amerikos Valstijose
Balandžio 15-27 dienomis Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų nariai, We are Baltic klasterio veikiančio HoReCa sektoriuje nariai (UAB Miranda design solutions, UAB Kvarkas, UAB ,,Audėjas“, UAB ,,Decoflux“, UAB ,,Mes baltai“) vyko į verslo misiją Jungtinėse Amerikos Valstijose (toliau JAV). Misijos tikslas - aplankyti parodą ,,Seatrade Cruise Global“, parodos dalyviams pasiūlyti bendradarbiauti dizaino ir interjero srityje, taip pat pasisemti idėjų, ištirti rinką, potencialą klasterio narių gaminamai produkcijai eksportuoti, susitikti su esamais ar susipažinti su būsimais klientais.
Taip pat įmonės dalyvavo B2B susitikimuose, susitiko su žinomais kūrėjais, menininkais, aplankė galerijas ir interjero dizaino parduotuves (Ben & Giules Concept Store, West elm, Opera Gallery ir kt.), pasiūlė bendradarbiauti bei prekiauti klasterio narių gaminama produkcija.
Sėmėsi įkvėpimo wynwood‘e, design district‘e. Įmonių atstovai liko sužavėti meno kūriniais, grafiti ir fasadų sprendimais, kuriuos ketina naudoti savo darbuose, kurdami naujus dizaino sprendimus ar gaminius.
UAB Decoflux vadovė ir savininkė Ilona Aladaitytė:
- ,,Esame labai patenkinti verslo misija į JAV, susitikome su menininkais, žinomo prekinio ženklo, interjero dizaino parduotuvių atstovais, interjero dizainere, architekte, parodos ,,Seatrade Cruise Global“ dalyviais, grįžome pilni įspūdžių, įkvėpimo, noro kurti, gaminti ir parduoti už Lietuvos ribų. Jau laukiame kitų misijų, ypač JAV, nes grįžus į Lietuvą apima depresija nuo tokios mažos rinkos“.
UAB ,,Miranda design solutions“ akcininkas ir gamybos direktorius Marius Bireta:
- ,,Verslo misija į JAV sukėlė daug minčių ir apmąstymų. Didelis impulsas spalvų atradime, norint patekti į JAV rinką reikia žiūrėti, kokias spalvas ir medžiagas naudoti. Majamis saulėtas, spalvingas miestas, čia dominuoja ryškios spalvos, nebūdingos Lietuvai ir Pabaltijo šalims, reikia peržiūrėti spalvinę strategiją, pagalvoti apie papildomų ryškių, neoninių spalvų įvedimą. Pakeitus spalvinę gamą mūsų produkcija turės galimybę rasti savo vietą ir Majamio rinkoje.
,,Seatrade Cruise Global“ paroda taip pat paliko didelį įspūdį, nors mūsų gamina produkcija, tapetai ir nėra labai patrauklūs šiai rinkai, tačiau mūsų gaminami spaudos darbai, spauda ant plastiko, plastikinio popieriaus, tinkami naudoti drėgnoje aplinkoje sulaukė susidomėjimo, tad siųsime parodos dalyviams pavyzdžius ir bandysime gauti užsakymus.“
Visi misijos dalyviai sutinka, kad JAV rinka perpildyta ir yra pakankamai sudėtinga į ją patekti, tačiau kainų politika sudaro galimybę bandyti. Įmonių atstovai grįžo pilni idėjų, naujų kontaktų, noro kurti ir gaminti naujus dizaino produktus bei juos eksportuoti į JAV ir kitas rinkas.
Verslo misija vyko pagal priemonės ,,Naujos galimybės“ Vilniaus prekybos pramonės ir amatų rūmų įgyvendinamą projektą ,,Jungtinis KKI eksportas“ dalinai finansuojamą Europos sąjungos struktūrinių fondų lėšomis.