fbpx

Prisijungti

Naujienos

Verslo misija Japonijoje

🇯🇵 🤝🇱🇹 Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų narių delegacija dalyvavo verslo misijoje Japonijoje, kur turėjo galimybę patirti Japonijos gyventojų kultūrą ir užmegzti naujus verslo ryšius.
🇯🇵 Dešimt Lietuvos 🇱🇹 įmonių iš dizaino, audiovizualinių menų, renginių organizavimo, kvapų, baldų gamintojų, spaudos sektorių dalyvavo susitikimuose Lietuvos ambasadoje Japonijoje, buvo pristatyta Japonijos ekonominės situacija, prekybos, verslo galimybės bei kultūros ypatumai, taip pat dalyvavo susitikime Europos ir Japonijos pramoninės kooperacijos centre, kur buvo pristatyta Japonijos rinka, verslo galimybės. Lankėsi EU Fashion house (Sempre home), Design Fair Tokyo, Lifestyke week ir marketing week parodose. Dalyvavo renginiuose su Centrinės Japonijos Ekonomikos federacija ir Nagoya prekybos ir pramonės rūmais, taip pat individualiuose B2B susitikimuose.
🇯🇵 „Vilniaus PPPAR organizuojamos verslo misijos atlieka esminį vaidmenį skatinant įmonių narių augimą ir suteikia savo nariams galimybę plėsti savo horizontus. Skirtingų industrijų, rinkų ir praktikų pažinimas šiose misijose nariams leidžia lyginti savo pačių verslus ir mokytis iš sėkmingų patirčių. Šis pažinimas ne tik skatina inovacijas, bet ir padidina viso vietos verslo ekosistemos konkurencingumą. Todėl visas įmones skatiname jungtis prie Vilniaus PPAR ir naudotis šiomis galimybėmis“- sako Vilniaus PPAR generalinis direktorius dr. Almantas Danilevičius.
🇯🇵 ,,Norime pasidžiaugti, kad mūsų neseniai vykusi verslo misija į Japoniją buvo neabejotinai pati perspektyviausia iki šiol dalyvautų. Su dideliu užsidegimu vykome į Japoniją siekdami pristatyti VR kūrinį, įkvėptą M.K. Čiurlionio tapybos ir muzikos, jo 150-o jubiliejaus proga. Japonijoje turėjome malonumą susitikti su potencialiais partneriais ir kultūros atstovais. Jų susidomėjimas mūsų VR kūriniais sustiprino įsitikinimą, kad menas ir technologijos gali peržengti sienas ir kultūras“ - sako susitikimuose dalyvavęs UAB Okta direktorius Vitalijus Žukas.
🇯🇵 „Ši verslo misija man buvo pirma. Dar prieš kelionę daug domėjausi apie japonų klientų aptarnavimo kultūrą, todėl kelionės metu buvo įdomios ne tik verslo galimybėmis, tačiau ir kaip japonai pritraukia klientus, juos išlaiko. Labai įsiminė susitikimo metu EU - Japan Centre išgirsta frazė - klientas Japonijoje yra ne Dievas, o Karalius. Dievas gali atleisti, o karalius ne. Todėl kliento aptarnavimas Japonijoje vyksta remiantis omotenashi filosofija: tai yra patogios ir malonios patirties sukūrimas klientui, nelaukiant, kol jis paprašys arba nesitikint nieko mainais. Aptarnavimas turi būti teikiamas iš visos širdies ir be apsimestinumo." - sako susitikimuose dalyvavusi Šiaulių universali arena, UAB Sarlita rinkodaros ir pardavimų skyriaus direktorė Loreta Stakauskaite.
🇯🇵 Dėkojame Lietuvos Respublikos ambasadai Japonijoje, komercijos atašė Japonijoje Aleksandrui Laurinavičiui, kultūros atašė Japonijoje Gabijai Čepulionytei, vietinės rinkos ekspertui Andriui Geležauskui už pagalbą organizuojant susitikimus, taip pat ačiū Lietuvos įmonių verslo delegacijai „OKTA“, „Medijos jungtis“, Ant Nosies ,,Gyvos idėjos“, ,,Sarlita“, ,,Natrix Natrix“, ,,Up advisors“, ,,Mes baltai“, Miranda printing "Magijos kvapas".
Verslo misija yra projekto „Eksporto plėtra“ (Nr. 03.2.1-LVPA-K-801-06-0007) dalis ir yra dalinai finansuojama ES Regioninės plėtros fondo lėšomis.

Tapkite rūmų nariu

Nario anketą peržiūrėti gali tik prisijungę prie sistemos rūmų nariai

Registruotis