Nebijoti tarptautiškumo ir eksportuoti – tokiam iššūkiui smulkias ir labai smulkias Lietuvos įmones drąsina Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmai.
Sėkmės istorijų ciklu virtusi Vilniaus PPAR komunikacijos kampanija „Iššūkis priimtas – eksportuoju!” puikiai iliustruoja, kad lietuviškas smulkaus ir vidutinio verslo produktas gali būti įdomus ir užsienio rinkoms, o mažas verslas – tarptautinis.
Maisto ir gėrimų gamybos įmonė VPPAR narė UAB „Straikas“ pasakoja apie eksporto plėtrą globalioje rinkoje.
„Net 80% mūsų pagaminamos ekologiškos beržų sulos iškeliauja į eskportą. Pradėjome nuo Lietuvos, tačiau buvo paprasčiau įtikinti užsienio vartotoją, kad tai yra geras ir teisingas produktas. Kartu su Rūmais keliavome į misijas Japonijoje, Švedijoje, Jungtinėje Karalystėje. Į tokias rinkas pačiam įeiti yra labai sunku, kai tu esi mažas, nežinomas, reikia belstis nuo nulio - darant kartu, tai padaryti lengviau,“- pasakoja Gintarė Didžiokaitė, „Straikas“ eksporto vadovė.
„Straikas“ eksporto sėkmės istoriją kviečiame žiūrėti ČIA.
Plačiau apie projektą: SVV eksporto ir tarptautiškumo skatinimo kampanija