fbpx

Prisijungti

Naujienos

Rūmų Eksporto klubas. „Lietuvos verslas užkariauja pasaulį – misija įmanoma“

 

Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmai vasario 25 dieną organizavo Rūmų Eksporto klubo virtualią diskusiją „Lietuvos verslas užkariauja pasaulį – misija įmanoma“.  Kartu su renginio svečiais –  komunikacijos ir rinkodaros ekspertais Mariumi Gursku, Orijana Mašale ir Ieva Vozbutaite - Beliauske buvo diskutuojama apie Lietuvos žinomumą ir reputaciją užsienyje, apie kiekvieno verslo  sėkmingo komunikavimo, savęs pristatymo užsienio verslo klientams subtilybes bei kitomis temomis.

 

Marius Gurskas, LR Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės vadovas,  pasidalino  Lietuvos žinomumo ir reputacijos bei Lietuvos žinomumo užsienio žiniasklaidoje atliktų tyrimų rezultatais.

Viena iš išvadų - Lietuvos reputacijos vertinimas yra neutralus, t.y., Lietuva ir jos verslas tikrai nėra pakankamai žinomi pasaulyje. Įdomus faktas, kad 93% apklaustų prancūzų nežino daugiau nei  Lietuvos lokacija, o tik 13% nežino, kas yra Vinted. Iš Lietuvos verslą geriausiai žinančių šalių galima išskirti 3 valstybes: Vokietiją, Prancūziją ir Jungtinę Karalystę.

 

Oriana Mašalė, kuriai teko dirbti vienoje didžiausių Amerikos bendrovių – sąrašo „Fortune 500“ įmonėje, nuosavame konsultaciniame versle, paantrino, kad, kaip parodė reputacijos tyrimas, mūsų šalies reputacija įmonei užsienio rinkose nepadės, tad viskas priklauso nuo pačios įmonės. Labai svarbu įsigilinti, į kokią rinką ir kokią kultūrą einama. Nuo to priklausys kaip įmonė save pozicionuos, kokią žinutę apie save pateiks. Tuo pačiu reiktų būti lankstiems, nes kartais susidursime ir su stereotipų neatitikimais. p. Mašalė ragino dalyvius ieškoti kuo daugiau informacijos, dalintis su kitais ir nebijoti keistis.

Ieva Vozbutaitė – Beliauskė, UAB  „Ignitis Group“ komunikacijos vadovė, atsakinga už visą „Ignitis Group“ ir jos  įmonių komunikaciją tiek Lietuvoje, tiek užsienyje, pasidalino įmonės paskutinių metų patirtimi išeinant į užsienio rinkas. Ignitis, įeidama į skirtingas rinkas, turėjo priderinti, o kartais pritaikyti visai skirtingas strategijas. P. Vozbutaitė – Beliauskė rekomendavo gerai įsigilinti į savo verslo strategiją (ko aš noriu?), atlikti namų darbą apie šalį, į kurią einama (ko jie nori?), pažinti konkurentus, ir tik tada adaptuoti savo prekinį ženklą.

Rūmų Eksporto klubo diskusijoje dalyvavo daugiau nei 20 įmonių vadovų, kurie  dalijosi savo patirtimi, sėkmės ir nesėkmės istorijomis įeinant į atskiras užsienio rinkas.

Rūmų Eksporto klubo vadovas Kęstutis Černeckas, apibendrindamas diskusiją, kvietė narius stiprinti tarpusavio bendradarbiavimą, nes veikdamos išvien, Lietuvos įmonės tampa stipresniais žaidėjais užsienio rinkose, o Lietuvos verslas - labiau žinomas bei atpažįstamas globalioje rinkoje.

Tapkite rūmų nariu

Nario anketą peržiūrėti gali tik prisijungę prie sistemos rūmų nariai

Registruotis