fbpx

Prisijungti

Naujienos

Pažintis su Rūmų nariais: „Emovents“ – aktyvių pramogų viešiems ir uždariems renginiams organizatorius

Išskirtinis Vytenio Benečio pasakojimas apie įmonės EMOVENTS sėkmės istoriją

Įmonės atsiradimas vadovo akimis

 

Nesumeluosiu sakydamas, kad įmonės „Emovents“ sėkmės istorija prasidėjo nuo nesėkmės. Būdamas ilgametis miesto multisporto „Vilnius Challenge“ organizatorius sužinojau apie bendrą įmonių festivalį „Hercules Trophy“. Jame skirtingų įmonių komandos visą dieną varžosi dvylikoje rungčių, o vakare iššūkis baigiasi apdovanojimais ir trankiu vakarėliu.

Lietuvoje tokio formato renginio nebuvo, todėl įžvelgiau įdomią galimybę. Tačiau vienas suorganizuoti tokį festivalį negalėjau.

Pradėjau dairytis bendraminčių. Sužinojęs, kad sausumos pajėgų majoras Rolandas Valaitis išėjo į atsargą, pakviečiau susitikti ir papasakojau idėją. Jis jau turėjo kitų planų, tačiau abu esame iš karinių struktūrų, tad radome bendrą kalbą ir sukirtome rankomis.

Kad galėtumėme organizuoti festivalį, reikėjo įsteigti įmonę. Tai padarėme greitai, per kelias valandas. Sujungus tris žodžius į vieną: „Emotions“ (liet. emocijos), „Movement“ (liet. judėjimas) ir „Events“ (liet. renginiai) gimė „Emovents“.

Veiklos pradžia

Pirmąjį „Hercules Trophy“ suorganizavome per rekordiškai trumpą laiką. Užsibrėžtą tikslą pasiekėme, festivalyje dalyvavo apie 40 įmonių komandų. Antrus metus į darbus nėrėme visa galva. Tačiau augimas nebuvo toks spartus, kokio tikėjomės. Galiausiai supratome, kad verslo idėja organizuoti festivalį kartą per metus nėra progresyvi.

Teko nuryti karčią piliulę ir pripažinti, kad atėjo metas ieškoti kitų sprendimų. Nepaisydami nusivylimo, su verslo partneriu atlikome išsamią analizę, o kryptį, kuria reikia judėti, padiktavo ir klientų poreikiai.

Nors įmonės neskubėjo registruotis į bendrą festivalį, dalyvavusios „Hercules Trophy“ pamatė, ką mes sugebame. Kelios grįžo su prašymais surengti šventes tik jų kolektyvams.

Pirmieji renginiai įmonėms buvo kaip egzaminas. Nors turėjome tik kelis pramogų įrangos vienetus (iš kurių, beje, ir nuomotus iš partnerių), ledai pajudėjo.

Pamažu pradėjo gimti aktyvių renginių formatai, kurių ašimi tapo pripučiami spalvingi batutai. Labai greitai supratome, kad mūsų stiprybė yra ne tik pramogos, bet ir profesionalus bei itin atsakingas požiūris į tai, ką darome. Esame labai pedantiški ir griežti tiek sau, tiek komandos nariams.  Mūsų vertybės: punktualumas, profesionalus įvaizdis, kokybiškas ir saugus inventorius, tvarka, švara bei pagarba klientams ir partneriams.

 

Atsipirkusios pastangos ir verslo plėtros sėkmė

Pirmaisiais metais turėjome vos kelis įmonių renginius, o praėjusių metų vasarą buvo dienų, kai vienu metu dirbome net dešimtyse skirtingų vietų visoje Lietuvoje! Renginių sezono metu yra šimtai ir kiekvienam jų skiriame 100 proc. savo dėmesio.

Nors pradėjome nuo pramogų suaugusiems, pamažu dėmesio pradėjome skirti ir vaikams. Pripučiamų pramogų visai šeimai liniją priglaudė mūsų įsteigtas dukterinis prekės ženklas „Atrakcionai.lt“.

Kurdami pramogas ilgai rinkomės, kokias istorijas pasakoti mažiesiems. Labai norėjome populiarinti lietuviškus personažus, todėl susitarėme dėl jų su leidyklomis „Alma Littera“, o vėliau – „Nieko rimto“. Taip atsirado autentiška įranga su lietuviškais personažais Kake Make ir smagiais dailininkės Sigutės Ach piešiniais.

Pirmieji Lietuvoje pristatėme mobilų, futbolo stadiono dydžio pripučiamų pramogų parką visai šeimai, kuris visas arba išskaidytas dalimis apvažiavo ne vieną Lietuvos miestą ir miestelį. Ir ne tik Lietuvos. Praėjusią vasarą ant pripučiamų batutų, iš tolo šviečiančių Lietuvos vėliavos spalvomis, dūko ir kaimynai latviai.

Mūsų įrangos arsenale yra ir 148 metrų pripučiamas kliūčių ruožas „Geltona. Žalia. Raudona“. Savo keliones po Lietuvą pradėjo ir Kakės Makės batutų parkas bei jos mažoji arena. Galiausiai veikę tik šiltuoju metu laiku, įsikūrėme ir po uždaru stogu. Trečiame prekybos ir pramogų centro „Ozas“ aukšte laikinai atvėrėme „Atrakcionai.lt“ pramogų erdvę.

Tačiau ambicijos auga, verslas vystosi. Netrukus ją uždarysime ir kraustysimės į pirmą „Ozo“ aukštą. Čia balandžio mėnesį atidarysime unikalios koncepcijos pramogų parką visai šeimai „Adventica“. Esame tikri – tokio Lietuvoje dar nebuvo. Ir tai, be abejo, ne pabaiga. Įmonės ateities planuose – ne tik Lietuvos, bet ir tarptautinės rinkos.

 

Partnerių parama

Mūsų kelionės pradžioje buvo ypač svarbi partnerių parama. Vienas iš jų – Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmai. Jie padėjo gerokai išauginti kokybiškų verslo kontaktų ratą. Ne mažiau svarbi dalis – ir mokymai, narių dalinimasis patirtimi.

Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmai vienija labai skirtingo profilio narius, todėl bendravimas su jais prisidėjo prie industrinių idėjų auginimo. Mes dažnai esame įsigilinę tik į savo rinką ir kas yra joje: technologijos, auditorijos, žinutės, produktai, sprendimai, konkurentai, tiekėjai. Tačiau apčiuopiamų inovacijų atsiranda tada, kai išlipi iš savo dėžutės ir pažvelgi šviežiomis akimis.

Idėjos, dalinimasis patirtimi, vertingi kontaktai ir nauji požiūrio kampai – tai vieni didžiausių privalumų, kuriuos gavome būdami Rūmų nariais.

Daugiau informacijos apie „Emovents“ – www.emovents.lt arba „Facebook“ paskyroje https://www.facebook.com/emovents

Tapkite rūmų nariu

Nario anketą peržiūrėti gali tik prisijungę prie sistemos rūmų nariai

Registruotis

 

Sveiki!

Smagu, kad domitės galimybe bendradarbiauti su užsienio partneriais. Šiuo metu funkcionalumas yra diegiamas ir artimiausiu metu bus aktyvuotas.