fbpx

Prisijungti

Naujienos

Pardavimų akseleratorius: strateginės dirbtuvės

HIBRIDINIS SEMINARAS/DIRBTUVĖS

Dirbtuvės skirtos Jums, jei:

  • Jūsų pardavimų komanda ar jos dalis nepasiekia iškeltų tikslų
  • Turite procesus, susijusius su kiekviena organizacijos dalimi, išskyrus pardavimus
  • Keliate pardavimų komandai procentinius tikslus (+15-20%) lyginant su praėjusiais metais
  • Pardavimai atrodo kaip chaosas, kurio neįmanoma nei valdyti, nei nuspėti
  • Siekiate turėti prognozuojamus rezultatus
  • Reikalinga aiški Pardavimų Strategiją
  • Norite sėkmingai auginti ir plėsti verslą kitos rinkose

Įmonės dažnai turi procesus, susijusius su kiekviena organizacijos dalimi, išskyrus pardavimus. Taip neturi būti. Kai organizacija turi pardavimų struktūrą su strategija, procesais ir sistemomis, ji tampa valdoma ir nuspėjama.

Dirbtuvių metu pašalinsime chaosą – naudodami žinomos pardavimų strategės Liz Heiman (JAV) Sales Operating System™️ metodologiją sukursime konkrečiai Jūsų įmonės Pardavimų Sistemą.

Liz Heiman ne tik konsultavo daugelį iš Fortune 500 kompanijų tame tarpe "HP", "Coca-Cola", bet ir atsakinga už "Miller Heiman Group" APAC (dabar "Korn-Ferry"). Metodikos tiklas padėti vadovams susikurti koncentruotą ir aiškią pardavimų strategiją, užsibrėžtiems tikslams pasiekti.

Dirbtuvių trukmė:

7 sesijos po 1-1,5h – nuotoliniu būdu.
8 ta – gyvai 3-4h sutartu metu. Baigiamojo darbo – Jūsų Pardavimų Strategijos pristymas, aptarimas, sertifikatų įteikimas.

Grupėse iki 10 žmonių, skaičius ribotas. Registruokite savo vietą jau dabar!

VIETA

Renginys vyks nuotoliniu būdu (ZOOM platforma) ir gyvai.

LAIKAS

I, III 10:00-11:30 val. arba pagal grupės sutarimą.

 

KAINA €299.00

KAINA RŪMŲ NARIAMS €250.00

 

RENGINIO APRAŠYMAS

Sėkmingai dirbančios įmonės kuria pardavimų strategijas, į kurias įtraukia tokius svarbius pardavimo komponentus kaip idealaus kliento profilis, tikslus pozicionavimas ir vertės pasiūlymas. Supranta, kas veikė praeityje ir kas keičiasi rinkoje.

Tai padarius galima sukurti aiškią ir įgyvendinamą Pardavimų Strategiją.

Tai ir yra šių dirbtuvių tikslas - išsamus pardavimo tikslų įgyvendinimo planas, suskirstytas į suprantamus komponentus ir paremtas atitinkamais ištekliais.

 

Kuo Praxis-Regarding Sales dirbtuvės skiriasi nuo kitų?

Dauguma pardavimų konsultantų gali pasakyti, kad jie padeda didinti pardavimus.

Mes padedame statyti pardavimo organizacijas, pertvarkyti neefektyvias sistemas, sukurti organizacinę infrastruktūrą, leidžiančią augti ir plėsti verslą, kad pasiektumėte užsibrėžtų tikslų.

Turite klausimų? Susiekite Jums patogiu metu: https://calendly.com/audkaz/15-60min

Mokymų dalyviams el. būdu bus suteikiama medžiaga, baigus vardinis Liz Heiman e-sertifikatas, kuriuo galėsite dalintis LinkedIn ir kitur.

Lektoriai-konsultantai:

Audrius Kazlauskas atstovauja "Regarding Sales" Europoje, Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje. Audrius ne kartą per mažiau nei trejus metus padėjo Niu Jorko, Londono, bei Hong Kongo bendrovėms pasiekti rezultatų, išvystydamas pardavimus nuo mažiau nei milijono iki 3-5 milijonų JAV dolerių per metus. Dirbo Anglijoje, JAE, Omane, Tailande su aviacijos, bankininkystės ir finansų, atsinaujinančios energetikos, ir kitomis įmonėmis.

Liz Heiman (JAV), "Regarding Sales" įkūrėja, "Miller Heiman Group" APAC (dabar "Korn-Ferry") direktorė. Turėdama daugiau nei 30 metų pardavimų konsultavimo patirtį, ji yra žinoma pardavimų strategė, dirbusi su "Fortune 500" sąrašo įmonėmis, įskaitant "HP" ir "Coca-Cola" ir kitom.

REGISTRACIJA : Pardavimų akseleratorius: strateginės dirbtuvės, vasario 6 d. (cci.lt)

 

Tapkite rūmų nariu

Nario anketą peržiūrėti gali tik prisijungę prie sistemos rūmų nariai

Registruotis