fbpx

Prisijungti

Naujienos

Alytaus verslui – apie sudėtingus ir naudingus santykius su klientais

Alytaus verslininkams vakar Rūmai organizavo nemokamą seminarą „Klientas kaip centrinė ašis, diktuojanti verslo plėtros tendencijas“. Renginyje per 40 dalyvių susipažino su lektoriaus Ugniaus Savicko ekspertine medžiaga, analizuodami praktinius pavyzdžius diskutavo, kaip išlaikyti klientų lojalumą, kurti tvarius santykius.

Viso renginio metu dalyviai aktyviai dalyvavo diskusijoje ir dalinosi gerosios praktikos pavyzdžiais. Seminaro metu dalyviai buvo supažindinti, kaip kito patyrimo ekonomika ir kaip atsižvelgiant į jos keitimąsi, keitėsi verslo strategijos, prisitaikydamos prie klientų poreikių. Taip pat buvo nuosekliai analizuojamos verslo konkurencingumo strategijos, sustiprinant teorines žinias praktiniais pavyzdžiais, aiškinamasi, kokios yra patyrimo ekonomikos galimybės, kuriomis alytiškiai labai aktyviai domėjosi.

 

Renginio metu buvo mokomasi, kaip susidoroti su patyrimo ekonomikos iššūkiais – buvo analizuojami ir nesėkmingi santykių kūrimo su klientais pavyzdžiai, siekiant išvengti nesėkmių verslo praktikoje.

Seminaro metu dalyviai suprato, kokį potencialą verslo plėtrai turi teisingas klientų patyrimo taškų supratimas ir jų pritaikymas, atsižvelgiant į tikslinę auditoriją bei paverčiant vartotoją/klientą savo verslo inovacijų šaltiniu.

Nemokamą seminarą verslininkams Rūmai organizavo bendradarbiaudami su Alytaus miesto savivaldybe, įgyvendinant projektą projekto „Kartų privalumai verslo vystymui ir plėtrai“.

Tapkite rūmų nariu

Nario anketą peržiūrėti gali tik prisijungę prie sistemos rūmų nariai

Registruotis

 

Sveiki!

Smagu, kad domitės galimybe bendradarbiauti su užsienio partneriais. Šiuo metu funkcionalumas yra diegiamas ir artimiausiu metu bus aktyvuotas.