Renginiai

Akcija!
business-man-and-woman-handshake-in-work-office-picjumbo-com
sausio 11, 2018

METINIS VERTINIMO POKALBIS: kompetencijų vertinimo ir tikslų nustatymo tvarka

Kviečiame tinkamai pasiruošti metiniam vertinimo pokalbiui!
Seminaro metu sužinosite kaip veiksmingiausiai vesti metinius pokalbius, kaip paaiškinti vertinimo kriterijus metinio pokalbio metu, kaip suteikti ir priimti grįžtamąjį ryšį – informaciją apie darbinės veiklos ir elgesio vertinimo rezultatus, kaip aiškiai, konkrečiai, pamatuojamai suformuluoti tikslus bei uždavinius sau ir savo pavaldiniams, personalo vertinimo rodikliai: kaip „pamatuoti“ savo atliekamus darbus.

Vieta

Kosciuškos g. 30, 01100 Vilnius

Laikas

9:00-17:00

Kaina rūmų nariams

€79

Kaina

110.00 99.00

Dalyvių skaičius

Turime

RENGINIO APRAŠYMAS

Seminaras skirtas įmonių vadovams, personalo vadovams - tiems, kuriems tenka atlikti darbuotojų kompetencijų vertinimą.

Seminaro metu bus atsakyta į šiuos klausimus:

  • Kaip veiksmingiausiai vesti metinius pokalbius?
  • Kaip paaiškinti vertinimo kriterijus metinio pokalbio metu?
  • Kaip suteikti ir priimti grįžtamąjį ryšį - informaciją apie darbinės veiklos ir elgesio vertinimo rezultatus?
  • Kaip aiškiai, konkrečiai, pamatuojamai suformuluoti tikslus bei uždavinius sau ir savo pavaldiniams?
  • Personalo vertinimo rodikliai: kaip „pamatuoti“ savo atliekamus darbus?

PAGRINDINĖS SEMINARO TEMOS

I. Metinio pokalbio tikslai ir vertė vadovui, specialistui, organizacijai.

Praktinė užduotis: Metinis pokalbis: „už“ ir „prieš“.
Vadovo atsakomybė. Pavaldinio atsakomybė

II. Asmeninio vystymo pokalbio struktūra:
1. Išankstinis darbuotojų informavimas apie pokalbį: kas, kur, kada?
2. Pasiruošimas pokalbiui. Praktika vadovui:
Darbuotojo veiklos apžvalga. Pasiruošimas pokalbiui.
Ką daryti tais atvejais, kai „nieko gero“ arba kai „viskas gerai“?
Tikslų iškėlimą ir asmeninį įsipareigojimą skatinančių klausimų pasirinkimas.
3. Pokalbio pradžia, kontakto užmezgimas.
Situacijos kontrolė: netikėtų reakcijų bei klausimų suvaldymas.
4. Praėjusio laikotarpio aptarimas: gairės pokalbio vedėjui.
Pokalbio valdymo priemonės. Į ką atkreipti dėmesį, aptariant nepasitenkinimą darbuotoju?
5. Būsimo laikotarpio tikslų ir planų nustatymas.
6. Pokalbio užbaigimas susitarimais.

III. SMART modelio taikymas tikslų apibrėžimui. Praktinė užduotis ir testas: kuo remiantis ir kaip apibrėžti tikslus bei uždavinius?
IV. Personalo vertinimo rodikliai: kaip „pamatuoti“ savo ir kitų atliekamus darbus?

Po seminaro dalyviai:
1. Supras ir mokės, kaip apibrėžti (ir paaiškinti) vertinamo darbuotojo kompetencijas bei kriterijus ne tik kiekybiškai, bet kokybiškai.
2. Išmoks patys išskirti svarbiausias ir papildomas kompetencijas.
3. Sužinos, kaip galima įveikti natūralų žmonių pasipriešinimą metodui - diegiamam vertinimo pokalbiui.
4. Praktiškai pabandys pravesti vertinamąjį pokalbį - nuo pradžios, tikslų formulavimo, iki užbaigimo ir tarpusavio susitarimo.
5. Praktiškai mokysis suteikti ir priimti grįžtamąjį ryšį - informaciją apie savo veiklos vertinimo rezultatus.
6. Mokysis suformuluoti tikslus sau ir savo pavaldiniams.

Seminaro trukmė: 09:00-17:00 (8 akad. val.) Registracija 08:30-09:00 val. Kavos pertraukos: 10:30–10:45 ir 14:45-15:00, 12:15-13:15 (pietūs).

Kiekvienas seminaro dalyvis gauna išsamią seminaro metodinę medžiagą ir seminaro dalyvio pažymėjimą.

(Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmai yra įtraukti į valstybės tarnautojų kvalifikacijos tobulinimo įstaigų sąrašą).

PRANEŠĖJA

aiste-mazeikiene

Aistė Mažeikienė,

Verslo praktikė, organizacijų psichologė. Remdamasi įvairių organizacijų ir savo asmenine patirtimi, apibendrina praktines žinias bei padės rasti sprendimus, kaip ruoštis metiniam pokalbiui ir kaip elgtis jo metu, kad pasiekti teigiamų rezultatų, užtikrinančių darbinės veiklos tęstinumą ir planų bei tikslų įgyvendinimą.
Konsultuoja organizacijas ir veda praktinius mokymus 15 metų: nustato mokymosi poreikius, turi 9 metų patirtį specialistų ir vadovų atrankoje bei „galvų medžioklėje“, įdiegia su klientais dirbančių specialistų vertinimo sistemą organizacijose. atlieka kompetencijų įvertinimą, darbuotojų lojalumo, „slapto kliento“ tyrimus, įdiegia klientus aptarnaujančių darbuotojų vertinimo sistemą organizacijose.
Veda seminarus veiksmingos prezentacijos ir pardavimo, konsultavimo, vadovavimo, personalo valdymo ir darbo komandoje organizavimo temomis. Šalia verslo praktikos, dėsto privačiame universitete: „Vadovavimo psichologiją“, „Socialinę psichologiją“, „Retoriką“, „Bendravimo psichologiją“, „Teisės psichologiją“.
Aistės straipsniai organizacijų bei taikomosios psichologijos tematika publikuojami verslo, mokslo ir populiariuose leidiniuose (1999-2014). 2011 m. VGTU išleistas vadovėlis „Verslo derybos“.

RENGINIO PROGRAMA

9:00-10:30
I Mokymo sesija

10:30-10:45
Pertrauka

10:45-12:15
II Mokymo sesija

12:15-13:15
Pietų pertrauka

13:15-14:45
III Mokymo sesija

14:45-15:00
Pertrauka

15:00-16:30
IV Mokymo sesija

16:30-17:00
Individualios konsultacijos