Prisijungti

Naujienos

Rūmų nariams ir partneriams – išskirtiniai vadovų „MiniMBA“ mokymai už išskirtinę kainą

Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų partneriai - Vilniaus Universiteto Verslo mokykla antrus metus iš eilės organizuoja „Mini MBA“ vadovų mokymus.

„Mini MBA“ yra 5 dienų vadovų mokymų programa. Tai tarsi sutrumpinta „Master of Business Administration“ programa, kuri universitetuose trunka 1 metus: http://www.vm.vu.lt/minimba-vidiniai-mokymai

Rūmų nariams ir partneriams šį kartą siūloma išskirtinė mokymų kaina: įprastai šie mokymai kainuoja 780 €, o Rūmai, bendradarbiaudami su Vilniaus universiteto Verslo mokykla, siūlo mokymus įsigyti už 290 € asmeniui!

Įmonių vadovams šie mokymai ne tik naudingi gilinant įmonių valdymui reikalingas žinias, tačiau ir patogūs, nes užsiėmimų laikas suderinamas su vadovų užimtomis darbotvarkėmis, mokymai vyksta penktadieniais.

Šių metų vadovų mokymų programą sudaro šios pagrindinės temos:

Derybų menas;

Skaitmeninė rinkodara;

Korporatyvinė komunikacija;

Vadyba vs projektų vadyba;

Įmonės finansinių sprendimų optimizavimas.

Mokymų dalyviai taip pat gali rinktis papildomas mokymų temas:

Pardavimai

Verslo psichologija

Kūrybiškumas

Mokymus veda savo srities profesionalai: Šarūnas Mačiulis, Ignas Zimaitis, Dalia Kutraitė Giedraitienė, dr. Birutė Miškinienė ir Petras Dubinskas.

Šarūnas Mačiulis (Derybų menas)

Kaip efektyviai derėtis, kad būtumėte patenkinti ir jūs ir jūsų oponentai? Dažnai žmonės nesugeba atpažinti, kada yra jais manipuliuojama, nežino kokie yra manipuliacijų tipai ir nežino, kaip manipuliacija gali pakeisti derybų eigą. Šie mokymai padės suprasti derybų meno subtilybės.

Ignas Zimaitis (Skaitmeninė rinkodara)

Skaitmeninė rinkodara pasižymi tuo, kad geba klientą pasiekti tada, kai siūlomas produktas jam yra aktualiausias. Tai leidžia sumažinti išlaidas reklamai bei padidinti pardavimus. Mokymų metu bus apžvelgiamos naujausios skaitmeninės rinkodaros tendencijos ir bus atskleista, kodėl skaitmeninė rinkodara šiuo metu yra labai galingas įrankis šiuolaikinėje rinkodaroje.

Dalia Kutraitė Giedraitienė (Korporatyvinė komunikacija)

Korporatyvinės komunikacijos tikslas – ilgalaikė organizacijos reputacija. Orientuodamiesi į rezultatą ir siekdami kurti teigiamą įvaizdį bei tvarią komunikaciją, išmoksime sumaniai ir kūrybingai išnaudoti  tiek modernius, tiek tradicinius viešinimo sprendimus.

Birutė Miškinienė (Vadyba vs Projektų vadyba)

Kuo skiriasi šiuolaikinis ir klasikinis projekto supratimas? Kokią vietą organizacijoje užima projektai? Sužinosite kaip įgyvendinti sėkmingai projektus, pasirenkant projektų valdymo metodikas.

Petras Dubinskas (Įmonės finansinių sprendimų optimizavimas)

Ko reikia siekiant efektyviai prognozuoti finansinius ateities rezultatus? Kaip įvertinti finansinių išteklių pritraukimo galimybes ir aktualumą? Kokius finansinius optimizavimo instrumentus pasirinkti siekiant efektyviai operuoti įmonės finansais? 

„Praėjusių metų projekto sėkmė įpareigojo ir toliau tęsti šį vadovų mokymų projektą ir dalintis patirtimi su Rūmų nariais bei partneriais. Manome, kad šių metų vadovų mokymų programa taip pat sulauks sėkmės ir teigiamų atsiliepimų“, - sako Mini MBA projekto koordinatorius Arūnas Rakauskas.

Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų gen. direktorius dr. Almantas Danilevičius pažymi, kad Rūmų nariai, dalyvavę ankstesniuose mokymuose, labai gerai įvertino mokymo programą, profesionalius dėstytojus – ekspertus,  patogų paskaitų laiką ir vietą bei galimybę per trumpą laiką gauti koncentruotas žinias ir praktinius sprendimus. Anot A. Danilevičiaus, didelis Rūmų narių ir partnerių susidomėjimas šia vadovų „Mini MBA“ programa paskatino ir vėl bendradarbiauti su Vilniaus Universiteto Verslo mokykla bei pasiūlyti išskirtines sąlygas. 

„Mini MBA“ programos vertė:

  • Naujausios strateginės žinios, plečiančios vadovo akiratį.
  • Naujas įrankis, leisiantis įveiklinti vadybines kompetencijas projektiniu „formatu“.
  • Verslo finansų esmė skaitmeniniame pasaulyje ir supratimas, kaip tai veikia asmeninius vadovo finansus.
  • Praktinės pamokos iš skaitmeninės rinkodaros projektų ir supratimas, kaip formuoti užduotis rinkodaros specialistams.
  • Naujas įrankis, leidžiantis išnaudoti korporatyvinės komunikacijos galimybes kuriant įmonės reputaciją ir pridėtinę vertę.

Išsamią informaciją vadovams, norintiems atnaujinti žinias ir dalyvauti „Mini MBA“ mokymuose, suteiks:

Arūnas Rakauskas, tel. Nr.: 8 656 30629, e. paštas: mokymai@vm.vu.lt;

Darius Buta, tel. Nr.: 8 618 39099, e. paštas: Darius.Buta@cci.lt

MBAlogo

- vadovams, kurie nori atnaujinti žinias

Tapkite rūmų nariu

Nario anketą peržiūrėti gali tik prisijungę prie sistemos rūmų nariai

Registruotis