fbpx

Prisijungti

Naujienos

PRODUKTO/PASLAUGOS IDENTITETO & VERTĖS PASIŪLYMO IŠGRYNINIMAS

 

2 dienų PRAKTINĖ SESIJA rugsėjo 19-20 d.

Tai dviejų dienų praktinė strateginė sesija ( workshop ), skirta produktų ir paslaugų identiteto bei vertės pasiūlymo rinkai išgryninimui, siekiant, kad produktas/paslauga ateityje atnešianti apčiuopiamus verslo rezultatus.

Sesijos tikslas - ne perduoti teorines žinias, bet suteikti tūkstančių verslų visame pasaulyje sėkmingai naudojamus įrankius bei išmokyti jais naudotis, kad kiekvienas ateities sprendimas kiekvieno dalyvio versle būtų labiau pamatuotas ir tvarus.

Dviejų dienų bėgyje pereisime visus reikalingus produkto ar paslaugos identiteto ir vertės išgryninimo etapus, o kiekvienas dalyvis dirbs su savo produktu ar paslauga, kurią aiškiai ir artikuliuotai panaudodamas išgrynintą vertės pasiūlymą galėtų pristatyti rinkai.

 

KAM SKIRTAS?

Smulkių ir vidutinių verslų savininkams, vadovams atsakingiems už plėtrą ar pardavimus asmenims, kurie jaučia jog:

  • įdedamos pastangos į esamų produktų ar paslaugų teikimą rinkai neatsiperka ar neatneša tokių rezultatų, kokių tikėtasi pradedant;
  • verslo situacija yra sudėtinga arba ji keičiasi, nori pasiruošti pokyčiams ir atitikti klientų poreikius bei toliau būti konkurencingais;
  • nori augti bei nori tai daryti pamatuotai ir tvariai
  • jaučia , kad rinka (arba ir darbuotojai) neįvertina produkto

Pradedantiems verslą ar planuojantiems naujus svarbius projektus bei norintiems būti tikriems, kad pastangos, investicijos ir laikas, kurie bus įdėti sukuriant ir įvedant naują produktą ar paslaugą, būtų prasmingi ir atsipirktų.

 

PRAKTINĖS SESIJOS TEMOS:

  • VERTĖ, jos kūrimo tipai ir ciklai
  • Įmonės, produkto, paslaugos IDENTITETAS KAIP VERSLO STRATEGIJOS DALIS
  • RINKOS, kurioje veikiama, IŠMANYMAS
  • GALIMYBIŲ MONETIZAVIMO PRINCIPAI

 

PROGRAMA

1 DIENA iki pietų:

  • Asmeninis ir komandos vertės kūrimo tipai
  • Vertės kūrimas vs vertės didinimas
  • Situacijos, reikalaujančios naujų produktų ar paslaugų kūrimo ar esamų tobulinimo
  • Produktas ar paslauga kaip priemonė prasmingam ir pamatuojamam verslo rezultatų pokyčiui
  • Vertės grandinė, organizacinis vertės kūrimo tipas ir produkto/paslaugos patirtis

1 DIENA po pietų:

  • Problemos rinkoje ir verslo tikslas
  • Verslo turimos priemonės veikti
  • Konkuravimo modelis
  • Konkurentai ir jų kuriama vertė
  • Verslo identitetas (namų darbai)
  • B2B ir B2C sprendimo priėmėjų suvokiama vertė (namų darbai)

2 DIENA iki pietų:

  • Produkto rolė
  • Pagrindiniai pardavimų žingsniai
  • Klientų motyvacija ir poreikiai
  • Klientų potencialas

2 DIENA po pietų:

  • Unikalus vertės pasiūlymas
  • Pažadas rinkai
  • Reikalingi pokyčiai
  • Produkto / paslaugos matrica

 

PRAKTINĘ SESIJĄ veda:

 

SPECIALUS PASIŪLYMAS 570 Eur + PVM iki liepos 31 d.
Pilna kaina : 700 Eur + PVM

KONTAKTAI Lina Armaitytė 8615 26019 arba lina@vrsadvisory.id

Tapkite rūmų nariu

Nario anketą peržiūrėti gali tik prisijungę prie sistemos rūmų nariai

Registruotis