fbpx

Prisijungti

Naujienos

Įmonė be popieriaus. Arba kaip vadovauti įmonei iš hamako po palme.

 

Esate įmonės, projekto, padalinio vadovas ir su baltu pavydu žiniasklaidoje paskaitote apie kitų įmonių savininkus ar direktorius, šaltąjį metų laikotarpį leidžiančius šiltuose kraštuose? Vis dažniau kirba mintis pasekti kitų pavyzdžiu, ir vadovavimą įmonei perkelti į hamaką Tailande, Vietname ar Maldyvuose, tačiau kyla daug klausimų, kaip reikės suvaldyti įmonės procesus, duoti nurodymus, gauti ataskaitas ir komunikuoti su kolegomis?

Vilniaus prekybos, pramonės ir amatų rūmų bendruomenės narys – įmonė „PC ZONA“ (UAB Inkamus) vadovas Nerijus Keršys turi Jums atsakymus.

p. Nerijus vadovauja įmonei, kurią įkūrė 2001 metais. Šiandien bendrovė sėkmingai teikia IT paslaugas ir padeda diegti svarbias naujoves tiek stambioms kompanijoms, tiek ir nedideliems verslams. O žiemą p. Nerijus Keršys įmonei vadovauja iš ten, kur daug šilčiau nei Lietuvoje - jau daugiau nei 5 metai žiemą įmonės biurą perkelia į šiltų kraštų pakrantes.

„Anksčiau daug laiko sugaišdavau susitikimuose konspektuodamas gaunamą informaciją, vėliau ruošdamas užduotis kolegoms, skirstydamas darbus, nustatydamas terminus. Vėliau, pradėjus naudoti nesudėtingas programėles, prijungus į jas komandos narius, procesas sutrumpėjo, o vėliau atėjo suvokimas, kad nėra visiškai jokio skirtumo, kur tu esi, atlikdamas šiuos darbus. Taip prasidėjo nuolatinis darbo vietos iškėlimas į šiltus kraštus, kai Lietuvoje – žiema“, - pasakoja PC ZONA vadovas.

N. Keršys paneigia mitus, kad nuotolinės darbo vietos – tik IT specialistams ar „freelanceriams“: puikiai nuotoliniu biuru gali naudotis ir įmonės vadovai, tačiau, pasak p. Nerijaus, būtina suprasti, kad įmonės kontrolė ir darbo drausmė turės būti Jūsų prioritetas ir dirbant hamake.

„Tiek teisinė bazė Lietuvoje, tiek programinės priemonės šiandien sukuria visas sąlygas įmonės vadovui išsiversti be popierinių dokumentų. „Online“ susitikimų, planavimo, bendravimo su kolegomis programėlės leidžia įmonių, projektų, padalinių vadovams dar šiemet dalį žiemos padirbėti, pavyzdžiui, tropikuose. Svarbu atsisakyti stereotipų ir nugalėti įmonės veiklos kontrolės praradimo baimę bei keisti nusistovėjusius įpročius, pvz. naudoti užrašų knygas“, - pažymi N. Keršys, kurio vadovaujama įmonė šiuo metus nusimatė baigti be popierinių dokumentų. 

 

Tik prieš Naujus į Lietuvą po mėnesio „atostogų – darbo“ iš Tailando grįžęs PC ZONA vadovas akcentuoja, kad dirbant nuotoliniu būdu reikia įvertinti valstybės, kurioje planuosite laikinai apsistoti, interneto ryšio kokybę, kainą, bet tai dažniausiai būna tik papildomi veiksniai renkantis vietą jūsų laikinam biurui.

„Svarbiausia – išmokti tinkamai naudotis turimomis priemonėmis ir nemokamais įrankiais, kurie padės įmonę telefonu ar kompiuteriu pasiekti be kuriuo paros metu iš bet kurio pasaulio krašto. Pvz., „MS One Note“ programa palaikoma įvairių platformų ir įrenginių, gali veikti naršyklėje,  o informacija saugoma tiek įrenginyje, tiek debesyje“, - pasakoja įmonės vadovas, paskutinį kartą užrašų knygutę naudoję prieš penketą metų Indijoje, kai su kasininku reikėjo išsiaiškinti traukinio tvarkaraštį.  

PC ZONA vadovas N. Keršys sutiko pasidalinti savo patirtimi, kaip vadovauti įmonei nuotoliniu būdu be popierinių dokumentų su Rūmų nariais bei kitomis Lietuvos kompanijomis.

Š. m. vasario 6 dieną 10.00 val. Rūmuose „Credital verslui“ salėje Rūmų nariams ir kitų kompanijų vadovams p. Keršys papasakos, kas laukia įmonės vadovų, nusprendusių įmonėms vadovauti iš hamako Tailande, kokias rizikas įvertinti ir kaip praktiškai pasiruošti šiam darbui.

 

Praktinis seminaras – patarimai ir patirtis skirta Jums, jei:

vis dar naudojate popierinę užrašų knygą;

susitikimo metu viską žymitės ant popieriaus, o tada kantriai perrašinėjate, kad išsiųstumėte el. laišką kolegoms;

kai reikia skubiai rasti reikalingą informaciją, vartote visus savo užrašus, ieškodami, kur pasižymėjote svarbią informaciją, o galiausiai jos nerandate.

 

Be linksmų nutikimų ir istorijų iš šiltų kraštų Jūsų taip pat laukia praktiniai patarimai:

Kaip susikurti „One Note“ el. užrašų knygelę, kad ji veiktų visuose išmaniuosiuose įrenginiuose;

Kaip sukelti tiek popierinę, tiek ir elektroninę informaciją į vieną patogią sistemą;

Kaip užrašų knygele dalintis su kolegomis, susitikimo dalyviais ar šeima;

Kodėl sukelta popierinė informacija į el. knygą yra randama greičiau;

Kodėl tai saugu ir patikima;

Kodėl šie pokyčiai daro jūsų kasdieninį darbą rezultatyvesniu ir padeda taupyti resursus.

NB: rekomenduojame atsinešti ne tik telefoną, bet ir planšetę ar kompiuterį – ne tik kalbėsime, bet ir bandysime pradėti kurti nuotolinę darbo vietą.

Renginio data: 2019 02 06

Renginio laikas: 10.00 val.

Trukmė: apie 2 val.

Renginio vieta: Kosciuškos g.  30., Vilnius, „Credital verslui“ salė (4 a.);

Kaina Rūmų nariams: nemokamai;

Kaina ne Rūmų nariams: 25 €;

Registracija – http://www.cci.lt/produktas/imone-be-popieriaus-arba-kaip-vadovauti-imonei-is-hamako-po-palme/

Visą papildomą informaciją mielai suteiks Verslo klientų vadovė Gintarė Povilonė tel.: +370 687 50025, e. paštas: gintare.povilone@cci.lt

Tapkite rūmų nariu

Nario anketą peržiūrėti gali tik prisijungę prie sistemos rūmų nariai

Registruotis